Kuvailin tänään vähäsen ku oli taas vaihteeks tekemisen puutetta :D Ei silleen mitään erityistä "teemaa" mitä kuvailin, ihan vaan jotain ja tässä niitä nyt ois pari (kaikkii en jaksanu laittaa) :
| Uudet läpsyttimet. Edelliset oli jo ihan puhki! |
| Rakastan näitä kenkiä. Ostin ne jo helmikuussa alesta ja vaikka ne ei oo erikoiset ni noi narut tekee niistä jotenki ihan omanlaisensa! |
![]() |
| Tilasin nää netistä ja samoin alla olevat mustat samanlaiset. Can't waaait et saan ne!! |
On se kiva kyl et on kesäLOMA, arjet on vaan vähän tylsiä ku kaverit on joko töissä tai pois kaupungista. Laitoinki tost vähä työvuoroehdotuksia ni tulis vähä rahaa ja tekemistä. Säät nyt on ollu onneks tosi lämpimiä et ainaki ulkona voi olla! Tässä teille loppuun vielä tän kesän fiilisbiisi (ainaki tällä hetkellä) :
Emilia


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti