keskiviikko 8. kesäkuuta 2011

Before I marry you

Kuvailin tänään vähäsen ku oli taas vaihteeks tekemisen puutetta :D Ei silleen mitään erityistä "teemaa" mitä kuvailin, ihan vaan jotain ja tässä niitä nyt ois pari (kaikkii en jaksanu laittaa) :

Uudet läpsyttimet. Edelliset oli jo ihan puhki!

Rakastan näitä kenkiä. Ostin ne jo helmikuussa alesta ja vaikka ne ei oo erikoiset
ni noi narut tekee niistä jotenki ihan omanlaisensa!

Tilasin nää netistä ja samoin alla olevat mustat samanlaiset. Can't waaait et saan ne!!



Ostin ikeasta tällasen kukan, aika erikoinen ja voin myöntää et se ei oo oikee,
tosin sen varmaa näkeeki! Jostain syystä en vaa saa pidettyy kasveja elossa ni ostan
sit tekokasveja, ne on aina vihreitä eikä niitä tartte kastella..kätevää! :)




On se kiva kyl et on kesäLOMA, arjet on vaan vähän tylsiä ku kaverit on joko töissä tai pois kaupungista. Laitoinki tost vähä työvuoroehdotuksia ni tulis vähä rahaa ja tekemistä. Säät nyt on ollu onneks tosi lämpimiä et ainaki ulkona voi olla! Tässä teille loppuun vielä tän kesän fiilisbiisi (ainaki tällä hetkellä) :









Emilia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti