Perjantaina meillä oli vielä juhannussuunnitelmat osittain auki mut ilta meni lopulta tosi hyvin. Meiän piti mennä mun vanhempien luo grillaamaan mut siel ei ollukaan kaasupulloa joten tyydyttiin sit tekemään ruoat ihan pannulla ja uunissa. Ruoat onnistu tosi hyvin ja loppujen lopuks tajuttiin et siin oli ehkä PIKKASEN liikaa sapuskaa mut ei se mitään :D Kokkailujen jälkeen lähettiin sit kivinokkaan jossa yhellä kaverilla oli keikka. Ne oli kai virallisesti lavatanssit ja kyl siel muutama kavereista kävi pyörähtelemässä mut me lähinnä istuttiin siin rannalla muiden kavereiden kanssa ja kuunneltiin sitä musaa joka soi siel taustal. Siel oli myös kokko mikä oli tosi kiva ylläri. En oo vissii ikinä juhannuksena nähny kokkoa ni se teki sit viel kivan loppusilauksen siihen päivään :)
 |
| Herkkusieniin laitettiin tuorejuustotäyte ja pekoni ympärille, nam! |
 |
| Uuniperuna idea vaihtu sipsi tyyppisiin perunoihin, suosittelen! |
 |
| matkalla kivinokkaan... |
 |
| ...kera viinin |
Oli taas erilainen juhannus ku viime vuonna mut tulipahan todettua ainaki se et stadissaki on ihan kiva viettää juhannusta :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti