Pohjosessa ollessa mietin et miten mul on niin rento ja huoleton olo ja tajusin sit vasta helsinkiin tullessa et siks koska en oo murehtinu mitään täällä olleita asioita. Pitkästä aikaa tunsin olon niin vapaaks etten osannu ees tunnistaa sitä tunnetta.
Aika meni tosi nopeesti siellä ja oli kiva tehä sellasia asioita mitä ei oo pitkään aikaan tehny kuten hiihtää, pelata isolla porukalla lautapelejä, leipoa ja laittaa ruokaa yhdessä. Ja kaikist ihmeellisintä et mä jopa nautin hiihtämisestä vaikka kirosinki sataan kertaa 13 kilometrin ladulla ni se sen jälkeinen fiilis et oon tehny jotain oli iha mahtava!
Paluu matka Helsinkiin meni nopeesti ja heti melkeen junaan päästyä iski ikävä takasin. Onneks mulla oli tiedossa illanvietto kaverin luona heti ku pääsin takas stadiin. Kaveri oli tehny pizzaa ja fetapiirakan ja niitä siinä sit syötiin vatsat täyteen. Myöhemmin jatkettiin iltaa keskustaan päin.
![]() |
| Kivoja pieniä sisustusjuttuja serkkujen luota |
Eilen näin mun kaveria ja tänään olis tiedossa ihan vaan perus himapäivä. Viikonloppu on taas vaihteeks täyteen buukattu ja tässä tulee juhlittua kolmet synttärit kahen päivän aikana. Maanantaina pitäis palata takas koulun penkille, varmaan semi koomasena ku viikonloppu menee juostessa paikasta toiseen. Onneks täs kevään aikana on ihan hyvin lomia ja vapaapäiviä niin eiköhän tää stressiki tästä vähitellen ohi mee :)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti