Löysin ihan sattumalta tässä yks päivä nellyn sivuja selatessa ihanan mekon. Se iski heti ekalla kerralla ja ajattelin et nyt se valmistujaismekko löyty. Olin jo tilaamassa kyseistä mekkoa mutta sit rupesin miettimään et onkohan se kuitenki liian lyhyt ja onko valkonen liian arka väri? Malli on mun mielestä hyvä ja hihojen pitsi on kiva lisä, muutenhan mekko on aika simppeli. Loppujen lopuks aika haastavaa löytää mekko joka täyttää kaikki omat kriteerit: ei liian juhlava muttei liian arkinenkaan, ei saa näyttää bilemekolta, pitää voida käyttää jatkossakin, ei mielellään hihatonta jne.
Kattelin sit muitakin vaihtoehtoja nellyn sivuilta ja sieltä rupes löytymään sit ihan varteenotettavia kandidaatteja. Alla muutama suosikkini.
 |
| kuvat: nelly.com |
Mekko jonka ajattelin ekana tilata oli toi nro 1. Nyt en enää osaa päättää, liian monta vaihtoehtoa ääää :D Onneks mul on aikaa vielä miettiä. Valmistujaiset on tosiaan vasta kesäkuun alussa, oon ehkä vähän liian aikasin taas liikkellä. Toisaalta voiks koskaan olla LIIAN aikasin liikkeellä? Loppujen lopuks tulee kuitenki paniikki ja kiire :D
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti