maanantai 25. helmikuuta 2013

Synttäri viikonloppu

Lauantaina käytiin perheen kanssa juhlimassa mun siskon synttäreitä vapianossa. Varsinaiset juhlat pidettiin sitten sunnuntaina ja samalla juhlittiin myös mun toisen siskon synttäreitä. Vapianossa otettiin 2 isoa alkupala lautasta johon kuului mm. tomaattia, mozzarellaa, salamia ja bruschettaa. Pääruoaks jokainen meistä söi vähän eri juttuja ja mä päädyin caesar salaattiin. Oli kyllä hyvä salaatti, suosittelen.

Vapianon jälkeen suuntasin sitten kaverini luo ja lähdimme siitä myöhemmin kaupunkiin juhlimaan hänen synttäreitään. Me saatiin ilmaset skumpat mikä kyl ei ollu kauheen hyvää mut ilmanen ku ilmanen :D

Sunnuntaina oli sitten vuorossa siskojen yhteissynttärit. Juhlittiin niitä sukulaisten kanssa ja tarjolla oli mm. kinkku-paprikamuffinseja, suklaajuustokakkua ja saaristolaisleipää (mummon tekemää, namnam!). Mä tein ite mun tupareihin noita muffinseja ja innoistuin siitä et neki toimii niin hyvin suolasena. Suklaajuustokakku on ehkä parasta kakkua ever, tein sen myös mun synttäreille.  Eli tarjoilu puoli oli kohillaan :)


ite tein nää muffinsit niihin isompiin vuokiin, toimii myös niin :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti