Vapianon jälkeen suuntasin sitten kaverini luo ja lähdimme siitä myöhemmin kaupunkiin juhlimaan hänen synttäreitään. Me saatiin ilmaset skumpat mikä kyl ei ollu kauheen hyvää mut ilmanen ku ilmanen :D
Sunnuntaina oli sitten vuorossa siskojen yhteissynttärit. Juhlittiin niitä sukulaisten kanssa ja tarjolla oli mm. kinkku-paprikamuffinseja, suklaajuustokakkua ja saaristolaisleipää (mummon tekemää, namnam!). Mä tein ite mun tupareihin noita muffinseja ja innoistuin siitä et neki toimii niin hyvin suolasena. Suklaajuustokakku on ehkä parasta kakkua ever, tein sen myös mun synttäreille. Eli tarjoilu puoli oli kohillaan :)
| ite tein nää muffinsit niihin isompiin vuokiin, toimii myös niin :) |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti