Oon täs kuunnellu viime aikana julkaistuja levyjä vaik artisteista en hirveesti tykkääkään. Britney Spears, Anna Abreu ja Martina on nyt lähiaikoina julkassu levynsä, oisko jopa samana päivänä? Martinasta en tykkää ollenkaa ainakaan sen sinkku biisin perusteella, enkä kyl muutenkaa, mitä kaikkee sitä pitää tehä et pysyy julkisuudessa? Huh huh! Britneytä kuuntelen joskus, en nyt mitenkää hirveesti, mut tää uus levy oli pettymys. Ihan ok biisi on Hold it against me mut siihenki oon tosi kyllästyny jo. Anna Abreun levystä jäi vähä samat fiilikset ku Britneyn. Pari iha jees biisii, mut siinä se. Mä kuuntelen tosi monipuolisesti musaa, et nääkään mitä täs nyt luettelin ei oo todellakaa mun mitää lemppareita mut sellasist artisteist joist ei oikee pidä ni voi joskus löyty ees yks tai kaks hyvää biisii, eihän niistä kaikista tartte tykätä. Kuuntelen poppii, dance musaa, hip hoppii, Rnb jne. Ei oo mitää tiettyy genree. Tykkään kuunnella välillä ihan erilaista musiikkia mitä muuten kuuntelen, se tuo vähän vaihtelua. Musiikki on kyl ihana juttu, se tulee aina pysyy mun elämäs. Miettikää jos musiikkii ei olis? Ois aika oudot bussimatkat kouluu tai automatkat tai bileet. Ne kaks mitkä on ihan varmoja lajeja mistä en tykkää on heavy ja klassinen, ne ei vaan mee. Mut niinku tyylissäki ni jokaiselle on omat mielipiteet musiikkista ja niin kuuluuki olla.
Pääsiäislomal ois tarkotus lähtee kavereiden kaa Tampereelle. Oon iha fiilareis siitä! Juhlitaan vähä sitä että koulu on ohi (ainaki mun osalta). Tampere on muutenki tosi kiva kaupunki. Haavena mul on että joku päivä uskaltaisin jättää Helsingin ja muuttaa sinne. Tän haaveen mä kyllä toteutanki vielä! Aina ku Tampereelle menee siel tosi kotoinen olo, siks sinne on joka kerta kiva mennä. Sitäpaitsi jos jostain syystä ei viihdy ni ainahan sieltä pääsee pois. Mun pitäis oppii ottaa riskejä ja jättää sellaset turvallisen tuntuset jutut. Kaikkiin juttuihi toi riskien ottaminen ei liity mut joihinki esim. just tähän muuttoon. Oonki hakenu Tampereelle opiskelee, et jos sinne pääsee ni sithän mä lähen :)
Tän viikonlopun ajoin olla vaan kotona, tehä koulujuttuja ja ottaa rennosti :)
Emiliee



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti