Miten voikaan väsyttää näin paljon? Heräsin puol 9 ja yöllä mua valvotti naapurin koira joka ulvo varmaan tunnin, en kestää!! Se tekee sitä tosi usein, varmaan viime keväästä saakka seki on ulvonu, eikö niinku voi tehä mitään ne tyypit sille et sais hiljaseks sen? Ne ei varmaan tajua että tänne kuuluu se tosi hyvin. Jos se päivisin ulvoo ei se haittaa ku sen äänen voi pettää musalla mut öisin..please haluaisin nukkua! Kyl mä onneks sen työhaastattelun ihan hyvin tsemppasin, mut se oli haastatellu 2 muutaki et en tiedä miten käy. Toivon kyl tosi paljon et saisin sen, tarttisin kesäks töitä ja toi olis just sopiva!! No tänää tai huomenna se selviää.. Ainaki on ihana sää ulkona!!





Tänään meen vielä kattomaan Elokuu leffan ja syömään Virgin Oil:n mun kaverin kaa. Ehkä tää väsymys tästä lähtee kohta puoliin siis, illal meen ainaki aikasin nukkumaan! Viimeset viikot alkaa koulussa ylihuomenna ja stressi on iha ylitsepääsemätön, mut koitan nyt saada tehtävät hoidettuu ennen koulun loppumista (ainaki suurimman osan) niin pystyn sit juhlii tampereelle ilman stressiä. Helpottava olo, et tääki on kohta ohi!
Emilia
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti