perjantai 29. huhtikuuta 2011

I just wanna go to sleep

Tää viikko on sit menny lähinnä töitä tehdessä ja kruisaillessa. Oon niin poikki et tänään kyl tulee varmaa uni nopeesti! Pitäis vielä jaksaa lähtee puol 7 töihin ja pääsen sieltki taas yömyöhään mut onneks pääsen takas autolla osan matkasta. Latasin 4 levyllistä automusaa et niit kunnellessa on kiva ajaa!


Oli kyl taas niin hohhoijjaa aamu eilen! Ensinnäki oli tosi vaikee nousta ylös puol 8 ku piti olla töissä 9. Sain kyydin sitten steissille mut jäätiin itäväylälle ihan kivaan ruuhkaan ja olin junassa sitten vasta 8.50 . Juna meni tosi nopeesti huopalahteen mut mäpä lähinki kävelee väärään suuntaan. Kiertelin huopalahdes, munkkiniemes, etelä haagas,talissa ja en kyllä tiiä missä kaikkialla, mut loppujen lopuks tilanne päätyy niin et olin paikalla 10.30! Oujea! Olin kyl soittanu ja kysyny reittii paikan päälle, mut kyl oli taas sarjassamme 'tee hyvä vaikutus' tilanne. Tänään sit osasin jo aamul mennä sinne. Mut oli se kyl huvittava tilanne. Olin niin hukassa et varmaa kaikki ulkopuolisetki tajus sen :D




Tänään kävin sit vähä shoppailee vappu vaatteita ja mun kummitytölle lahjaa. Ite löysin sellasen kivan mekon/tunikan ja ihanan villapaidan. Siin on just hyvät vaatteet huomiselle ;) Kummityttö saa söpön pallomekon ja glitter legginsit. On se kyl hassu et vappuki tuli näin nopeesti. Kaverin kaa meil on suunnitelma mut se on mahollista mennä myös pielee jos sen poikaystävä ei pääse lomille. Mutta meille tulee silti hyvä vappu, no matter what! Kyllä me tilanne aina jollain tapaa pelastetaan :)




Väsymyksestä ja kaikesta muusta huolimatta mulla on hyvä fiilis huomiselle! Kyllä meidän suunnitelma toteutuu!! :)

Hyvää vappuu kaikille!


Emilia


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti