Tavallaan jotenki tosi tyhjä olo nyt ku tietää ettei tartte joka päivä raahautua koulun penkille mut toisaalta se on kyl tosi helpottava tunne, tätähän mä oon oottanu jo pitkään..kesälomaa!! Toukokuu on kiireinen kuu tai ainaki viikonloput on tosi täysiä:
30.4. vappu
6.5. keikalle
7.5. vanhempien juhlat
13.5. kaverin synttärit
15.5. kaverin synttärit
20.5-22.5. mökille kavereiden kaa
että sellasta on tiedossa. Viikot menee sit varmaan kouluhommien parissa, töissä ja kavereiden kanssa. Luulen et on ihan hyvä et mul on viikonloput täynnä kuukaudeks eteenpäin, pysyn sentään jossain rytmissä :D Tänään aion vaan kattoa täydellisten naisten uusinnan ja relata..sen oon ansainnu!!
Kesää (vielä enemmän) odotellessa
Emilia









Ei kommentteja:
Lähetä kommentti