sunnuntai 24. huhtikuuta 2011

Sekava päivä

Ikkunaremontti on takana päin ja pakettitalo tuntuu jo vihdoin kodilta. Kouluki on takanapäin ja nyt ois edessä vaan rästitöiden tekeminen. Pääsiäisviikonloppu on menny tosi nopeesti. To-la olin tampereella kavereiden kanssa. Se oli lähinnä vaan sellanen rentoutumis loma. Kierreltii vähä kauppoja, hengailtiin ja illalla sit käytiin ulkona. Ostin 3 paitaa joissa 2 niistä on ihanat tekstit awww! Mut toi reissu oli kyl just sitä mitä kaipasinki tähän väliin. Säätki on ollu ihan mielettömiä, tuol pärjää jo ilman takkia!!! Ihana päästä käyttää tennareita, ballerinoja ja korkkareita ja kaikkii pirteitä kesävaatteita!!







Tavallaan jotenki tosi tyhjä olo nyt ku tietää ettei tartte joka päivä raahautua koulun penkille mut toisaalta se on kyl tosi helpottava tunne, tätähän mä oon oottanu jo pitkään..kesälomaa!! Toukokuu on kiireinen kuu tai ainaki viikonloput on tosi täysiä:

30.4.  vappu
6.5.    keikalle
7.5.    vanhempien juhlat
13.5.  kaverin synttärit
15.5.  kaverin synttärit
20.5-22.5. mökille kavereiden kaa

että sellasta on tiedossa. Viikot menee sit varmaan kouluhommien parissa, töissä ja kavereiden kanssa. Luulen et on ihan hyvä et mul on viikonloput täynnä kuukaudeks eteenpäin, pysyn sentään jossain rytmissä :D Tänään aion vaan kattoa täydellisten naisten uusinnan ja relata..sen oon ansainnu!!






Kesää (vielä enemmän) odotellessa


Emilia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti