Täällä sitä ollaan paketoidussa kodissa. Hassu tunne ku tulee kotiin ni ei oikein tiedä mitä vois tehdä ku ainoat ei paketoidut tavarat on mun sänky ja keittiö..hmmm!? Syy siis tähän on ikkunaremontti. Meille piti tulla se jo eilen ja tiistai iltana ahkerasti pakkailtiin asuntoa mut sit eilen ne tuli sanomaan että oho teiän ikkunat ei oo tullu, siirretään perjantaille..kivakiva! Huomenna sen sitten pitäis tulla puol 8 ja saman päivän aikana pitäis olla valmiina, niin ne lupas. Ois ihan kiva et viikonloppua ei tarttis viettää täällä paketti kodissa. Tuntuu ku ois muuttamas tai just muuttanu tänne. Sunnuntaina meilt katkastii nettiyhteyski ja yks päivä ilman nettiä tuntu jo siltä et nyt saa riittää mut maanantaina totesin vaan että se oli oikeestaan hyvä et netti oli hetken paussilla! Sain tehtyä koulutehtäviä täällä ilman mitää häiriötekijöitä. Koulua kun on enään jäljellä se 5 päivää ja siks yritän saada näitä töitä palautettua ennen ku se on ohi. On mul täs onneks kuukaus aikaa vielä tehä niitä ku todistukset saadaan vasta toukokuun lopussa mut ois helpottavampi tunne jos suurimmast osast tehtäväst ei tarttis enään stressata!
Tässä teille vielä vähän meiän automusaa:
..bassot täysil ni iha loistavaa! Sielt tuli paljo muuta hyvää musaa kans mut en nyt kaikkee viitti laittaa tähä enkä kyl ees muistakaa kaikkii..mut iltasin tulee selvästi parempaa musaa!! Sillon kantsii avata radio :)
Emilia
















Ei kommentteja:
Lähetä kommentti