torstai 14. huhtikuuta 2011

Driving around..

Täällä sitä ollaan paketoidussa kodissa. Hassu tunne ku tulee kotiin ni ei oikein tiedä mitä vois tehdä ku ainoat ei paketoidut tavarat on mun sänky ja keittiö..hmmm!? Syy siis tähän on ikkunaremontti. Meille piti tulla se jo eilen ja tiistai iltana ahkerasti pakkailtiin asuntoa mut sit eilen ne tuli sanomaan että oho teiän ikkunat ei oo tullu, siirretään perjantaille..kivakiva! Huomenna sen sitten pitäis tulla puol 8 ja saman päivän aikana pitäis olla valmiina, niin ne lupas. Ois ihan kiva et viikonloppua ei tarttis viettää täällä paketti kodissa. Tuntuu ku ois muuttamas tai just muuttanu tänne. Sunnuntaina meilt katkastii nettiyhteyski ja yks päivä ilman nettiä tuntu jo siltä et nyt saa riittää mut maanantaina totesin vaan että se oli oikeestaan hyvä et netti oli hetken paussilla! Sain tehtyä koulutehtäviä täällä ilman mitää häiriötekijöitä. Koulua kun on enään jäljellä se 5 päivää ja siks yritän saada näitä töitä palautettua ennen ku se on ohi. On mul täs onneks kuukaus aikaa vielä tehä niitä ku todistukset saadaan vasta toukokuun lopussa mut ois helpottavampi tunne jos suurimmast osast tehtäväst ei tarttis enään stressata!







La-ti kävin joka ilta mun kaverin kaa ajelee. Se oli niin spontaanii taas ku lähetin vaan kaverille viestin lähetkö ajelee ja se vastaa heti JOO! Ihanaa et jotku kaverit on ees tollasii. Käytii iha vaa kruisailee ympäri helsinkii mm. pakilas, ogelis, hertsikas, roihikas, meltsis, vartiokyläs, pukinmäes, itikses,viikis jne. Mietittii et koht rupee loppuu paikat mis vois käydä, seuraavaks sit espoo ja vantaa :D no en tiiä oikeesti, mut kivaa se on ollu. Tulee niin kesä fiilis ku tiet on iha sulat ja voi vaa olla illal niin myöhää ku haluu. Mäki oon vihdoin tottunu toho meiä manuaaliseen taas vaik sitä automaattist on kyl ikävä! Mut se mikä on kiva on se et oon taas saanu takas sen autol ajamisen innon. Tekis mieli vaan lähtee koko ajan ajelee, se on kyl just siistiii! Kaiken lisäks radiost tuli just hyvii biisei sillon, vähä vanhempii biisei, ei aina tartte kuunnella niit samoi, just jees!












Tässä teille vielä vähän meiän automusaa:







..bassot täysil ni iha loistavaa! Sielt tuli paljo muuta hyvää musaa kans mut en nyt kaikkee viitti laittaa tähä enkä kyl ees muistakaa kaikkii..mut iltasin tulee selvästi parempaa musaa!! Sillon kantsii avata radio :)


Emilia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti