maanantai 30. toukokuuta 2011

All the crazy shit I did tonight those would be the best memories

Selailin mun vanhoja kuvia läpi ja sielt nousi monii hauskoi hetkii mieleen. Kuvia on aina jälkeenpäin kiva kattoa ja siks me mun kaverin kaa päätettiinki et aina ku nähää tai tapahtuu jotain ni sit kuvataan! Vaikka ne hetket muistais viel monen kymmenenki vuoden päästä ni on iha eri asia jos sul on kuvii niistä, sit ne pysyy aina mielessä! Tässä muutama mun muistelma:

Tää oli yks ilta oisko ollu vuos tai kaks sitte kesällä ku käytii kaverin kanssa hakemassa mäkkäristä ruokaa ja sit mentiin hertsikan rantaan. Siel sit tuli joku älynväläys et poltetaan noi mäkkäritavarat tai osa niistä. Ei siis mitään tuhopolttoa tapahtunu vaan annettiin niitte hetki palaa ja melkee heti ne sammuki, mut tän verran sain ikuistettua. Se oli muutenki kiva päivä. Istuttiin vaan rannalla, juteltii, kuunneltiin musiikkia ja oli niin lämmintä.

Tähän kuvaan ei liity mitää kauheen erikoista. Otin tän mun siskon kalenterista ja must tää kuva vaan on kiva..ja se kalenterikin!

Täst on kai pari vuotta aikaa. Lähettiin iha extemporee nrj konserttiin. Siel oli paljon porukkaa mut se ei haitannu meininkii. Kaiken huipuks sielt sai kaikkii juttui ilmasiks mm. cocista, jäätelöä, huiveja jne!
Vappu 10 oli ehk paras vappu mitä on koskaan ollu! Sillon oli vaan iha huippu kivaaa!
Vuokatti- 10, mul oli kirjotukset ohi ja "loma" alkanu! Oltiin tuttavaperheen kanssa tuolla ja siel oli niin rento meininki et kaikki huolet unohtu. Vaik oli jo aika lämmintä ni pääsin snoukkaa parina päivänä.
Hiihtoloma pari vuotta sitten. Ollaan monta vuotta peräkkäin oltu Pudasjärvellä sukulaisilla ja siel on aina niin hauskaa. Tää on niitten mökiltä ku yritin ajaa tolla mankilla lumessa, ihan hyvin se meni :D
PENKKARIT! Niitä kannatti odottaa, ihan huippuu, ihan anytime voisin mennä uudestaaan!
Penkkarikarkit
Oltiin ennen lakkiaisii muutama päivä Pariisissa mun kavereiden kaa, se on niin paljon rennompaa olla matkalla kavereiden kaa ku perheen!
Moulin Rouge
Käytiin riemukaarella, kiivettiin joku miljoona porrasta ja toi katto missä on hirveesti vihreit kasveja niin suunniteltii et ostetaan se joskus mun kaverin kaa ja tullaan sinne rentoutumaan aina sillon tällön. Tottakai sinne tulis uima-allas, poreamme jne.
Yövyttiin mun kaverin siskon luona siellä Pariisissa. Tää kuva on siit rapusta.
Mökkireissu viime kesänä mun kaverin kanssa. Otettiin jtn ihme posekuvia meiän laiturilla ku siihen tuuli niin hyvin, saatiin hiukset lentoo ja huivit myös :D Tää mökkireissu oli iha mahtava, aika lens ku siivillä vaikka oltiinki kahestaan. Ruokaa meil ois riittäny varmaa seuraavaks vuodeks :D
Mökkireissu edelleen. Käytiin lähimmäisellä rannalla, oli ihana sää ja mentiin vaattet päällä uimaan.
Ku oltiin uimassa tai ylipäätänsä tehtiin jotain muuta niin soitettiin musaa koneelta (mökkireissu)
Pelattiin vähä vanhanaikasempaa pöytäfutista (mökkireissu)
Päivänvarjo toimii hyvin myös sateenvarjona (mökkireissu)
Kirjotukset oli ohi ja eka kunnon kevätpäivä vuos sitten. Olin kaverilla yötä ja lähettiin päivällä kävelylle.
Kevätpäivä
Mun yo juhlat vuos sitten. Oli ihan mahtavan lämmin päivä ja juhlat meni tosi hyvin. Mulla jäi tosi hyvä fiilis niistä juhlista vaikka olinki tosi poikki sen päivän jälkeen. Voisin juhlii uudelleenki!
Lahjojaaa
Tän kakun lisäks oli viel se super hyvä suklaajuustokakku!

Yks kamppi päivä. Ostettiin kaikkee mättöö ja syötiin niitä tuolla, kyl ihmiset vähän katto :D


Mulla on monia muitakin hyviä muistoja mutta tässä oli muutama. Kuvien pitäis kertoo enemmän ku tuhat sanaa mut en tiiä huomaako sitä kaikista kuvista, ainaki mä tajuan ja ehkä jokainen omalla tavallaan!


Emilia


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti