lauantai 12. toukokuuta 2012

Eilinen

Pitkä viikko taas takanapäin ja nyt saan nauttia viikonlopusta je hengähtää hetken! Eilen töiden jälkeen näin kaveriani I:tä ja pyörittiin vähän aikaan sen kanssa kaupungilla josta sitten mentiin sit I:n kotiin valmistelemaan kaverimme S:n synttärilahjaa. Myöhemmin näimme yhdessä kaverimme S:n ja mentiin syömään iguanaan. Meidän piti mennä amarilloon mutta siellä oli ihan hirveet jonot joten päädyttiin sitten iguanaan joka on siinä ihan melkeen vieressä. Minä ja I tilattiin fajitat ja S söi burriton. Istuttin siinä iltaa ämpärin kanssa (ämpäri täynnä iguana juomaa) ja sitten sieltä alkoikin suomi-kanada peli. Tajuttiin tosiaan vasta siinä vaiheessa miks joka paikkaan oli niin hirvee tungos :D Katottiin siinä sit hetki matsia ja lähettiin suomen 1-0 maalin jälkeen.

Mä en oo oikeen koskaan ollu semmonen himo lätkäfani. Kyl mä tykkään kattoa matseja mut jotenki ehkä jännitän liikaa ja sit paniikissa tuijotan kelloa et "lopu nyt aika et suomi voittaa" niin siitä mun matsien kattomisesta ei oikein tuu mitään joten oon suosiolla jättäny kattomatta :D Viime vuonnaki ku suomi voitti ni näin vikat 3 minuuttia jotka oliki sitten just ne parhaat :D

Eilinen oli vika ilta ku S on 20 ni juhlittiin tavallaan sitä :) Tänään S pitää sit ihan "kunnon" juhlat ja meen sinne sit illaks. Tässä vielä kuvia eilisestä iguana reissusta :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti