Eilen tosiaan olin juhlimassa kaverini S:n synttäreitä. Aluks menin S:n kotiin jonne tuli sitten muutamia kavereita. Juotiin lasit skumppaa ja lähdettiin siitä sitten kohti ravintolaa. Ravintolaan tuli vielä muutama kaveri lisää ja tällä kertaa käytiin syömässä sevillassa joka on presidentti hotellin yhteydessä.
Syötiin ihan kunnon kaavan mukaan: alkupala, pääruoka, jälkiruoka. Oli kiva nauttii rauhassa ruoasta ja seurasta. Tilasin alkupalaks yrttileivän, pääruoaks broileripastan ja jälkiruoaks syötiin kaverin kanssa suklaakakku puoliks. Ruoat toimi ihan hyvin, pastaan olin vähän pettyny mut oli se ihan syötävää kuitenki :D Meidän pöytä oli just sopivasti silleen että nähtiin hotellin puolelle ja sieltähän tietenki illan aikana meni niitä lätkänpelaajia aika paljonki ohi, hyvät paikat siis ;D
Ruokailun jälkeen siirryttiin baariin josta S oli varannu meille pöydän. Baariin tuli sit loput ihmisistä ja viihdyttii siel melkein pilkkuun saakka. Oli tosi kiva ilta ja kivat synttärit. Ostettiin S:lle lahjaks matka tallinnaan kera hotellin. Ollaan tosi pitkään puhuttu et pitäis mennä käymää tallinnassa mutta se on jääny joten päätettiin nyt sitten vihdoin toteuttaa se. Ajankohtaa ei vielä olla sovittu mut eiköhän se täs kesän aikana toteudu. On kiva et jäädän sinne yöks ni aikaa rauhassa shoppailla ja käydä kattomassa vähän tallinnan yöelämää! :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti