sunnuntai 20. toukokuuta 2012

Tyttöjen ilta

Muutto lähestyy ja pyysin kavereitani käymään vielä viimeisen kerran tässä kodissa. Käytiin kaupassa ja saatiin kaverini I:n kanssa hyvä ruoka idea, ei ollu tällä kertaa niitä perus kanapasta tms. Sovittiin et tehdään kana-fetasalaattia ja patonkeja johon laitetaan täytteeksi mozzarellaa ja pestoa. Ruoka onnistui tosi hyvin ja voin kyllä suositella testaamaan mozzarella-pestopatonkia vaikkei niistä kauheen kauniita tullukaa! :D Noita patonkejahan voi tehdä vaikka minkälaisia, me tehtiin tän kaavan mukaan:

Ainekset:
  • tuore patonki
  • mozzarellaa viipaleina
  • pestoa
  • öljyä
  • juustoraastetta
Leikkaa patongista palasia ja laita palaset puoliksi. Levitä leivän päälle hieman
öljyä jonka jälkeen laita pestoa koko leivälle. Laita jokaiselle patongin puolikkaalle 1 mozzarella viipale ja halutessasi lisää hieman juustoraastetta. Paista 200 asteessa n. 15 min.




Tää kuva houkuttelee varmaa iha hirveesti testaamaan näitä leipiä :D

Kana-fetasalaatti
Ilta meniki pelatessa kimbleä ja aliasta sekä rupatellessa. Kaverit lähti siinä vasta 2-3 aikaan ja ei voi muuta ku sanoa että oli tosi mukava ilta! Nyt pitäis ruveta vähitellen pakkaamaan ettei tuu liian kiire :D Ens vklpna meiän pitäis saada avaimet ni päästä sit roudaa kamoja vähitellen uuteen kotiin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti