Moi täällä tämmönen bloggaaja joka päivittää tsägäl ehk kerran vuodessa...pahoittelut siis tästä tauosta taas, aika ei vaan yksinkertasesti oo riittäny. On mulla ollu oikeesti hyväkin syy. Meiän vuokranantaja ilmotti meille tässä alkuviikosta että me joudutaan lähtemään tästä asunnosta koska se aikoo myydä tän. Ku mun kämppis K soitti mulle maanantaina kesken duunipäivän ja kerto tän uutisen ni en meinannu aluks uskoo sitä todeks. Sit puhelun jälkeen todellisuus iski vasten kasvoja, me joudutaan ettimään uus kämppä...TAAS! Tuli vaan sellanen olo että en jaksa ettii uutta asuntoa ja pakata kaikkii tavaroita uudelleen jajaja...
Mehän saatais asua tässä asunossa vuokrasopimuksen loppuun saakka mut tässä kävikin niin että löydettiin heti seuraavana päivänä UUS asunto :D Kelatkaa mikä tuuri! Uusi asunto sijaitsee ihan lähellä nykyistä kotia mikä on mun mielestä tosi kiva, tykkään tästä alueesta! Muutto uuteen kotiin olis sitten jo kesäkuun alussa että katotaan vaan miten taas aika riittää tohon pakkaamiseen. Salee vikana iltana keräilen tääl kamoja ihan paniikissa :D
Toi alku kuulostaa kauheen dramaattiselta sorry :D Tiedän et täs on kyseessä vaan kämppä ja oon tosi innoissani meidän uudesta asunnosta mut silti mua harmittaa et joudun lähtee tästä asunnosta, tykkään tästä meinaa aika paljon. Olin aatellu asuu täs pidempääki ku tän hurjat 5kk...mut eipä näille jutuille mitään voi! Toivotaan et seuraava vuokranantaja ei tee samoja temppuja! Alla uuden kämpän pohjapiirrustus. Väsäsin sen paintilla et mittasuhteet ei kyl pidä hirveesti paikkaansa mut tää on niinku suuntaa antava :D
Aiemmin puhuin siitä että remppaisin meiän parveketta mut nyt tän muutto jutun takia en aio tehä kummempia. Kerettiin viikonloppuna siskon kanssa vähän jo muuttamaan parveketta paremman näköseks mutta siihen se saakin jäädä, panostan sit ihan kunnolla seuraavan kodin parvekkeeseen. Meillähän tosiaan on siis merinäköala (pieni mainostus) niin yritän laittaa sen mukasen parvekkeenki. Meinaan siis sitä et esim. sellaset tuolit jos on mukava istuu vaik koko ilta jne :) Tässä kuvia tuoleista ja pehmusteista (vilahtanu aiemminki blogissa) jotka ajateltiin hommata sinne parvekkeelle. Kuvissa myös ruukku ideoita parvekkeelle :)


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti