Kävin tänään kirjottamassa vuokrasopimuksen meidän uuteen asuntoon ja sen jälkeen lähdettiin mun siskon kanssa ikeaan. Mulla oli muutama juttu mielessä mitä yritin kattoa sieltä mut ei oikein tuntunu löytyvän hyviä vaihtoehtoja ni otin sit jotain muuta random staffii sieltä :D Se on jotenki et ikeasta ei voi tulla ulos ilman et on ostanu jotain :D
Koitin kattoa pientä kasvihuonetta sieltä sillä olin huomannu aiemmin et niitä on ikean valikoimassa mut eipä osunu silmään ainakaan tällä kertaa. Kasvihuoneen lisäks koitin kattoa uuteen vessaan hyllyä ja vähän niitä parveke kalusteita. Mitään näistä ei mukaan tarttunu mutta ostin sen sijaan pari tarjoiluvuokaa, käsipyyhkeet ja ruokaa, ei siis mitään ihmeempiä :) Olis tarkotus mennä vielä uudelleen käymään ikeassa mutta varmaan sitten kesällä ku uus kämppä on saatu kuntoon ni näkee vähän mitä tarttee :) Alla pari kuvaa ikea reissusta.
Ainiin, ikeassa oli muuten tosi kivoja parvekejuttuja ja pihaan liittyviä kalusteita yms. Kannattaa mennä kattoo :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti