Syy oikeestaan siihen miks tässä nyt on ollu melkein kuukauden tauko bloggailusta on tää muutto. Luulin et tää toinen muutto olis helpompi ja saatais kaikki asiat järkättyä yhtä hyvin ku aiemmin mut täs on ollu nyt niin hirvee härdelli et ei oo jääny kyl aikaa yhtää mihikää. Härdelli rupee vähitellen helpottamaan, koti näyttää kodille ja kaikkein parasta on se et stressi täs muutost on vihdoin veke! Saatiin nettiki reilu viikko sitten et nyt elämä on taas mallillaan :D
Viikonlopun oon oikeestaan vaan relannu ja kattonu 90210, johon oon muuten ihan koukus :D Mun kaveri kävi eilen täällä ja jäi yökski vielä mikä oli tosi kiva, saatiin pitkästä aikaa "juoruttuu" kunnolla :D Huomenna alkaa taas työviikko mut mikä on tosi ihanaa niin mulla on perjantai vapaa eli saan nauttia ihan kunnon juhannuksen :) Suunnitelmissa olis juhannuksena olla kavereiden kanssa ja grillaa. Se kuulostaa ehkä vähän tylsältä mut se mitä mä kaipaan täl hetkel on just lämmin kesäilta, kavereita, grillausta ja rentoa meininkiä..siin on mulle hyvä tapa viettää juhannusta :) Aluks aattelin ku suunnitelmat oli vähän kateissa et pystyttäisin kokon tohon meiän "takapihalle" ja istuisin siinä juhannuksen mut ehkä grillaus ja kaverit kuulostaa silti paremmalta :D
Laitan ens viikon aikan kuvia meidän uudesta kodista niin näätte vähän minkälaiseen luukkuun ollaan muutettu :D Tässä vielä muutama kiva biisi :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti