maanantai 18. kesäkuuta 2012

Ylpee

Tiiättekö sen tunteen ku oot pitkään miettiny jotain asiaa ja vihdoin saat toteutettua sen? Se asia voi olla mikä vaan mut se ku tän kyseisen jutun saa tehtyä niin siitä tulee niin hyvä olo. Mä sain tänää suoritettua yhen niistä asioista jota oon pitkään kelaillu. Ku alotin työt nykyisessä työpaikassa mietin että ku tulee lämmin niin rupeen pyöräilemään töihin. Odotin oikein innolla kevättä et pääsisin toteuttaa tän "haaveen" mut sit ku kevät tuli niin en koskaan saanu aikaseks lähettyy töihin pyörällä. Kyseessä on siis 17,7 km matka suuntaansa jonka takia ehkä ymmärrätte miks ei ihan huvittanu lähtee viiden aikaa aamulla pyöräilee. Eilen kuitenki tuli semmonen olo et ei perkele mä meen huomenna pyörällä töihin. Pakkasin illalla kaikki kamat valmiiks ja heräsin semi pirteenä (NOOT!) 4.45 . Koitin vielä aamulla keksiä jonku hyvän syyn miksen lähtis pyörällä mut päätin sit kaikesta huolimatta lähteä polkemaan.

Luulin et toi matka olis ollu ihan kuolema mut se meni yllättävän hyvin. Ku pääsin perille mulla oli NIIIIIIIIN helvetin hyvä fiilis et mun ois tehny mieli ruveta huutaa siin työpaikan pihassa et "MÄ TEEEEIN SEEEEEN!!!!". Sillo ku on ylpee itestään ja siitä mitä on saanu aikaseks ni voiks sen parempaa tunnetta olla? :)

Kuva: weheartit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti