perjantai 22. kesäkuuta 2012

Juhannus

Voisinko vaikka opetella nukkumaan sillon ku on loma? Heräsin aamulla 8.15 plaaah, en olis onneks halunnu nukkuu yhtään pidempää -.- Hyvä puoli siinä et heräsin niin aikasin oli se et lähin ysin aikoihin pyörällä käymään kaupassa eikä siellä ollu vielä paljon ihmisiä ni sai rauhassa ostaa ruoat ja juomat tälle päivälle :)  Suunnitelmat juhannukselle on vähän auki vielä mut mennään aika fiilis pohjalta. Aluks ainaki grillataan ja rentoudutaan ja katotaan mihin tie vie sit myöhemmin iltaa :)


Mun ruokauppa osuus

Tarkotuksen olis siis grillata herkkusieniä pekoni ja tuorejuustotäytteen kera, kanaa, perunoita + muita vihanneksia. Grilliruoan kylkeen tehdään vielä ihan perussalaatti halloumin kera. Eiköhän siinä oo jo aika hyvin ruokapuoli kunnossa :D Mä aion relaa kunnolla tänää, enkä stressaa yhtään mistään nyt kun kerranki on vapaata! Latasin ipodilleki vähän uutta musaa josta tulee siisti kesäfiilis :)

Ihanaa juhannusta kaikille, näyttikää lämmöstä ja rennosta meiningistä !!! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti