| Mun ruokauppa osuus |
Tarkotuksen olis siis grillata herkkusieniä pekoni ja tuorejuustotäytteen kera, kanaa, perunoita + muita vihanneksia. Grilliruoan kylkeen tehdään vielä ihan perussalaatti halloumin kera. Eiköhän siinä oo jo aika hyvin ruokapuoli kunnossa :D Mä aion relaa kunnolla tänää, enkä stressaa yhtään mistään nyt kun kerranki on vapaata! Latasin ipodilleki vähän uutta musaa josta tulee siisti kesäfiilis :)
Ihanaa juhannusta kaikille, näyttikää lämmöstä ja rennosta meiningistä !!! :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti