sunnuntai 24. kesäkuuta 2012

Uusi koti

Tässä tulis nyt vähän kuvia meidän uudesta asunnosta :) Näis kuvis ei näy sisustusta viel ollenkaa ku tääl ei ihan viel oo täysin valmista mut saattepahan ainaki jonkilaisen käsityksen tästä huushollista :D

vasen: mun huone  / oikea: keittiö

olohuone

muut makuhuoneet, toinen wc, osa "aulasta"

olohuone

parveke

Tää on oikeesti tosi simppeli tää pohja mut nois  kuvis tää näyttää varmaa aika sekavalle (pohjapiirros löytyy täältä) :D Ja eihä täs kämpäs oo oikeestaan ihmeempiä ku kaikkial on valkoset seinät ja vaalee parketti (paitsi wc:ssä). Mut ehkä tästäkin asunnosta saa paremman kuvan ku näkee kuvat huonekalujen kanssa.

Yks asia mitä rakastan ylikaiken tässä asunnossa on näköala parvekkeelta. On vaan niin huikeeta et meidän partsilta näkee meren. Ja arvatkaa kuinka ihanaa on istuu lämpimänä päivänä tossa parvekkeella ja tuijottaa tota näköalaa! Vaikka tää kämppä ois iha hirvees kunnos voisin asuu täs pelkästään ton näköalan takii...tai no en ehkä :D Tässä vielä kuvat meidän partsilta :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti