Ku pääsin ale osioista pois niin tottakai kävin kattomassa normaali hintasiakin tuotteita jonki verran, lähinnä laukut. Noh..laukkuhan sielt löytyki ja jakku. Jakusta en osannu päättää kumman värin otan ni tilasin sen mustana ja vadelman värisenä ni voin sitten mallailla ku ne saapuu kumpi on parempi. Mul on pieni arvelus et molemmat jakut löytyy sit mun kaapin hyllyltä. Tuttu juttu ku on pitäny valita kumpi väri ni yhtäkkii samaa tuotetta on ollu kaksin kappalein :D Tilaus oli aika musta painotteinen mut ehkä mul on jo tarpeeks värii kaapis? Ehkä?

Oon ehk eniten innoissani tost laukust. Must toi hihna on vaa jotain niin mageet. Simppeli laukku mut sit noil kultasil koristeil ja hihnal saa kivaa fiilist siihe. Toivotaan et laukku on yhtä kiva livenä ku kuvassa :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti