Hyvää uuttavuotta 2013!!!
Mun uusvuos meniki sitten loppujen lopuks haartmanin päivystyksessä... hemmetti, mä se vaan osaan teloo itteni. Ilta alko ihan hyvin: menin kaverin bileisiin, oli paljon ihmisiä, tuli tutustuttua uusiin ihmisiin, rentoo musaa, hyvää ruokaa..just sellanen ilta mitä uudeltvuodelt toivoiski! Lähettii ennen 12 sitten ulos odottaa et vuosi vaihtuu. Mentiin sellaselle urheilukentälle joka oli aivan jäässä, se oli ku luistinrata ja ei aikaakaa ku meikä oli kumossa. Kaikki tapahtu hirveen nopeesti enkä oikee tajuu itekää miten mä kaaduin mut pää kopsahti ilosesti maahan ja mut talutettiin sieltä sit istumaan kentän laidalle. Vuos vaihtu ja mä istuin ku kaikki muut pomppi ja huus ja toivotti hyvää uuttavuotta, kui lamee!? Kai se sit on et mitä paskempi uusvuos sitä parempi tuleva vuos..ehkä? :D
Mentii takas viel sinne bileisii hetkeks mut mun päähän ja käteen sattu niin perhanasti et lähettii sit kaverin kanssa haartmaniin (monet oli varmoja et mul oli aivotärähdys). Venattii joku 4h ennen ku pääsin sisään ja ne tutki käden, otti röntgenit ja totes et kaikki on fine. Kello oli vissii kuus ku päästii lähtee sielt sairaalasta. Meen huomen viel uusiks lekurille tarkastaa et onks kaikki jees, se haartmanin meininki meni meinaa vähä puoltehol. Joo et sellanen uusvuos..... en kyl iha odottanu tällasta meininkii mut onneks nyt alkuilta oli ainaki tosi onnistunu :)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti