tiistai 15. tammikuuta 2013

Risteily lähestyy

En tiiä oonko maininnu tääl blogin puolella ollenkaa et oon lähössä risteilylle torstaina?! Anyway lähetään meidän luokan kanssa ruotsin risteilylle ja se on tavallaan semmonen viimenen yhteinen reissu ku valmistutaan kesäkuun alussa. Meillä on molemmille illoille buffet varattu mikä on tosi kiva, ei tartte miettii ruoka puolta ollenkaa :)

Oon järkänny tätä risteilyä ja se on ollu ihan kivaa vaihtelua olla vastuussa jostain vähän isommasta jutusta. Kuitenki ku 14 ihmistä lähtee ni siin on aina omat juttunsa ennen matkaa ja sit satamassa. Mut mä oon tykänny, ehkä must tuleeki matkanjohtaja? :D Tänä vuonna meiän risteily lähtee sentään helsingistä ku kaikki on nyt sit 21v. Viime vuonna lähettii turusta ja jouduttii poistuu laivast klo 7.00 kaikkien kamojen kaa, jättää kamat kaappeihin satamaan ja hengaa ruotsis loppu aika....voin sanoo et oli semi väsynyttä meininkii.

kuva: google.fi

Viime risteilystä on tosiaan vierähtäny se reilu vuos ja on iha kiva päästä käymään ruotsin puolellaki. Se varmaan jääki ainooks "ulkomaan" reissuks tänä vuonna :DD Tänää pitäis kattoo viel vähän vaatteita matkalle jos pitää jotain pestä. Oon varmaan surkein pakkaaja ever mikä on tullu varmaa aiemminki esille mut tällä kertaa pakkaan fiksusti (sanon näin joka kerta ja lopputulos on aina sama), laukkuki on mietitty jo valmiiks joten siit ei voi luistaa :D Mä niin lähen loppujen lopuks jonku 3 matkalaukun kaa reissuu... Ehkä mä viel joskus opin tän pakkaamisen taidon :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti