Sain viime yön nukuttuu ekaa kertaa 3 päivään kunnolla ja tänää on muutenki ollu vähä parempi olo. Tulin eilen tänne porukoiden residenssiin pariks yöks palveltavaks. Huomenna meen sitten kotio ja pari kaveria tulee illalla käymään. Pidetään 'illallinen kolmelle' eli tehdään yhdessä alkuruoka, pääruoka ja jälkiruoka alusta loppuun, katetaan pöytä hienosti ja pukeudutaan vähän "juhlavammin". Pidin pari vuotta sitten dinner partyt kavereille niin vedetään muuten samalla kaavalla paitsi tehdään yhessä kaikki ruokalajit. Alkuun tulee kasvissosekeitto, pääruoaks uuniperunoita + kananfileitä + pari mössöä + salaatti, jälkkäri ei oo iha selkee viel mut jotain kevyttä, rahka tms. Kaveri lupas myös värjää mun hiukset, vihdoin saan ton kilometrin mittasen juurikasvun veke :D
![]() |
| kuvat: weheartit |
Alunperin meidänhän piti jatkaa viel iltaa jonneki mut tän mun tilanteen takia sovittiin sitten et vietetään easy koti-ilta, ihan kivaa vaihtelua :) Hyvää viikonlopun alkua kaikille! :)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti