perjantai 4. tammikuuta 2013

It's Friday

Tää mun kaatuminen ei ollukaa sitte mikää iha pikkujuttu. Kävin lääkärissä eilen ja oon saanu oikeen mojovan aivotärähdyksen. Jos tää päänsärky ei oo yhtää lieventyny maanantaihin mennessä ni sitte pitää mennä jatkotutkimuksiin. Oon nyt saikulla (jälleen), onneks vaan maanantaihin asti ja mun pitää ottaa tosi iisisti. En myöskää saa lasketella vuoteen enkä kaatua niin et pää kolahtaa muuten voi tulla pysyviä vaikutuksia. Aika jotenki pysäyttävää oli kuulla et tää oli vakavempaa mitä luulin. Lääkäri kuitenki sano et uskoo ettei mitään niin vakavaa oo sattunu et joutuisin jatkotutkimuksiin.

Sain viime yön nukuttuu ekaa kertaa 3 päivään kunnolla ja tänää on muutenki ollu vähä parempi olo. Tulin eilen tänne porukoiden residenssiin pariks yöks palveltavaks. Huomenna meen sitten kotio ja pari kaveria tulee illalla käymään. Pidetään 'illallinen kolmelle' eli tehdään yhdessä alkuruoka, pääruoka ja jälkiruoka alusta loppuun, katetaan pöytä hienosti ja pukeudutaan vähän "juhlavammin". Pidin pari vuotta sitten dinner partyt kavereille niin vedetään muuten samalla kaavalla paitsi tehdään yhessä kaikki ruokalajit. Alkuun tulee kasvissosekeitto, pääruoaks uuniperunoita + kananfileitä + pari mössöä + salaatti, jälkkäri ei oo iha selkee viel mut jotain kevyttä, rahka tms. Kaveri lupas myös värjää mun hiukset, vihdoin saan ton kilometrin mittasen juurikasvun veke :D

kuvat: weheartit

Alunperin meidänhän piti jatkaa viel iltaa jonneki mut tän mun tilanteen takia sovittiin sitten et vietetään easy koti-ilta, ihan kivaa vaihtelua :) Hyvää viikonlopun alkua kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti