Juhlat ei oo kyl ainut asia jotka stressaa tai siis niihin kyl liittyy just tääki et ku pitäis joku kiva mekko löytää, samoin jotku kivat kengät! Löysin muutama viikko sit täydellisen mekon, en tosin sovittanu sitä vielä mut kuitenki ja koska tääkin asian on jääny vähän roikkumaan niin en tiiä onks niitä enään. Meen huomenna kattomaan ja toivon et niit olis ja se olis just hyvä päällä! Mut en jaksa ottaa tätä niin vakavasti. Jos sitä ei oo niin löydän kyl uudenki, ei sen tartte olla mikää iltapuku! Mekkojahan on muutenki joka puolella nyt niin ehkä sikski oon ottanu asian niin rennosti koska tää ei oo se number 1 juttu, on sata muutaki asiaa. Yritän ylipäätänsä elämässä olla stressaamatta. Aina se ei onnistu, okei harvoin se onnistuu mut yritän silti ottaa asiat rennosti. Sen huomaa et asiast kyl järjestyy jos ei liikaa stressaa. Pitää vaan koittaa pitää jalat maassa.
Ehkä tää täst helpottaa ku toukokuu on loppusuoralla. Kavereilki alkaa loma ni niilki on aikaa mulle :D eivaa.. kesäl helpottaa muutenki tää kauhee kiire, pääsee rentoutumaaan! Ku tää viikonloppu on ohi ni ollaan taas yks viikonloppu lähempänä toukokuun loppua. Lauantaina pääsee illal sit kavereiden kaa vähän tuulettumaan, ihanaa! Sitä mä just kaipaanki :)











Ei kommentteja:
Lähetä kommentti