keskiviikko 4. toukokuuta 2011

Stress

Mun olo on viime aikoina ollu jotenki sekava. Tuntuu et täs vauhdis ei pysy perässä ollenkaan! Elämä vaan menee eteenpäin mut ite tuntuu et on viel jossai viime viikossa. Hassuu et mun vanhempienki juhlat on jo melkein ylihuomenna. Muistan hyvin ku puhuttiin niistä vuos sit ja et ei oo mitään kiirettä minkään suhteen ni nyt se hetki on sit käsillä. Meil on bändiesitys niille mut en tiedä yhtään miten se tulee menemään. Tottakai luotan meiän porukkaan, siin on hyviä tyyppejä jotka osaa soittaa mut tää esityski luo paineita. Sitä vaan stressaa et toivottavasti se menis hyvin! No se ajatus on kuitenki tärkein eks jea?!





Juhlat ei oo kyl ainut asia jotka stressaa tai siis niihin kyl liittyy just tääki et ku pitäis joku kiva mekko löytää, samoin jotku kivat kengät! Löysin muutama viikko sit täydellisen mekon, en tosin sovittanu sitä vielä mut kuitenki ja koska tääkin asian on jääny vähän roikkumaan niin en tiiä onks niitä enään. Meen huomenna kattomaan ja toivon et niit olis ja se olis just hyvä päällä! Mut en jaksa ottaa tätä niin vakavasti. Jos sitä ei oo niin löydän kyl uudenki, ei sen tartte olla mikää iltapuku! Mekkojahan on muutenki joka puolella nyt niin ehkä sikski oon ottanu asian niin rennosti koska tää ei oo se number 1 juttu, on sata muutaki asiaa. Yritän ylipäätänsä elämässä olla stressaamatta. Aina se ei onnistu, okei harvoin se onnistuu mut yritän silti ottaa asiat rennosti. Sen huomaa et asiast kyl järjestyy jos ei liikaa stressaa. Pitää vaan koittaa pitää jalat maassa.








Ehkä tää täst helpottaa ku toukokuu on loppusuoralla. Kavereilki alkaa loma ni niilki on aikaa mulle :D eivaa.. kesäl helpottaa muutenki tää kauhee kiire, pääsee rentoutumaaan! Ku tää viikonloppu on ohi ni ollaan taas yks viikonloppu lähempänä toukokuun loppua. Lauantaina pääsee illal sit kavereiden kaa vähän tuulettumaan, ihanaa! Sitä mä just kaipaanki :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti