perjantai 27. toukokuuta 2011

Fridayfridayfriday

On kyl taas ollu sellanen päivä ettei oo tuntunu saavan mitää aikaseks, sellanen hidastemponen päivä! Illal ehk vähä vois jotain tapahtua tai parin tunnin päästä, ainaki tarkotus ois kaverin kaa jotain keksii, varmaa ajelee vaihteeks :D mut mielummi nii et on jotain tekemistä! Mun kaveri kävi tänään hakee meille blockfest liput VIHDOIN ja kaikenlisäks ne on VIP liput JEEEE!!! Eli seki asia järjesty, i'm soooo happyyy! Huomen ois tiedos sit The Hangover Part 2 + kaverin tuparit. 

Tuntuu jotenki hassulta et mul on töitä, et mä sain töitä! Niin pitkään lähettelin hakemuksia, ravasin haastatteluissa ja aina jouduin pettymään mut tällä kertaa en ja tätä kyl kannatti odottaa! Kävin eilen kirjottaa työsopimuksen ja tiistaina on sit harjottelu ja siitä se lähtee. Nyt on ehkä varaa tehäki kaikkee. Mul on kunnon lista mitä pitäis toteuttaa mm. järkkärin korjaaminen, ipodin ja stereoiden korjaaminen, autokoulun 2 vaihe hmmm ruotsin risteily..siin ois muutama ja niihi kaikkii meneeki rahaa mut vähitellen noiki hoituu pois päivä järjestyksestä :)


Mun järkkäri ilman objektiivia



Kattelin täs yks päivä noit Ellen's Hidden Camera jaksoi ja ne on kyl niin hauskoja! Naureskelin vaa yksikseni tääl kotona ku kattelin niitä :D Hyvin niil kyl pitää pokka noil julkkiksillaki tossa. Laitan teille täst pari hyvää klippii:





Niit löytyy kyl muitaki mut noi on aika hauskoi! Joo mutta mä meen tekee kanasalaattia ja sit tunnin pääst tulee jännitävin salkkari jakso ikinä..en kyl tiiä mut pitäis ehk kattoo :D (oon aika nolo)


Emilia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti