Tuntuu jotenki hassulta et mul on töitä, et mä sain töitä! Niin pitkään lähettelin hakemuksia, ravasin haastatteluissa ja aina jouduin pettymään mut tällä kertaa en ja tätä kyl kannatti odottaa! Kävin eilen kirjottaa työsopimuksen ja tiistaina on sit harjottelu ja siitä se lähtee. Nyt on ehkä varaa tehäki kaikkee. Mul on kunnon lista mitä pitäis toteuttaa mm. järkkärin korjaaminen, ipodin ja stereoiden korjaaminen, autokoulun 2 vaihe hmmm ruotsin risteily..siin ois muutama ja niihi kaikkii meneeki rahaa mut vähitellen noiki hoituu pois päivä järjestyksestä :)
| Mun järkkäri ilman objektiivia |
Kattelin täs yks päivä noit Ellen's Hidden Camera jaksoi ja ne on kyl niin hauskoja! Naureskelin vaa yksikseni tääl kotona ku kattelin niitä :D Hyvin niil kyl pitää pokka noil julkkiksillaki tossa. Laitan teille täst pari hyvää klippii:
Niit löytyy kyl muitaki mut noi on aika hauskoi! Joo mutta mä meen tekee kanasalaattia ja sit tunnin pääst tulee jännitävin salkkari jakso ikinä..en kyl tiiä mut pitäis ehk kattoo :D (oon aika nolo)
Emilia


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti