tiistai 10. toukokuuta 2011

Viikonloppua odotellessa

IHANAAA KESÄ ON TÄÄLLÄÄ!!! Oli niin outoo lähtee aamul töihi ku oli huppari vaan päällä. On niin tottunu siihe et saa olla kunnon toppavarusteet päällä. Mut kyl se huppariki on tuolla liikaaa. Ihmiset monet on jo shorteseissa ja topeissa, se on kesän merkki se!







Lauantaiset juhlat meni hyvin ja meiän esityski meni mun mielestä yllättävän hyvin siihe nähden kuinka vähän oltiin harjoteltu! Löysin mekon ajoissa, se ei ollu se sama minkä olin jo aiemmin bongannu mut silti yhtä hyvä! Päätin kerranki repästä ja ottaa keltasen mekon. Keltanen kuulostaa monille aika AUTS valinnalta mut toho mekkoo se sopii, kesäinen! Odotan viikonloppua ihan hirveesti! Tää viikko menee taas töitä tehdessä, mut perjantaina on mun kaverin synttärit ja lauantaina lähen mökille kavereiden kaa. Mennään perjantaina ensin syömää ja sit baariin jos meil on oma pöytä eli ollaan aika VIP :D Pitää sit vaa suht ajois tulla kotii et jaksaa lauantaina ajaa mökille. Odotan oikeestaan eniten sitä mökkiä. Tottakai kiva mennä juhlimaan kaveria mut mökil mul on kaikist parhain olo. Siel on niin rentoo! Meiän mökki ei oo kauheen iso eikä mikään erikoinen mut se tekee siit just mökin. Jos meillä olis joku huvila joka on ihan viimesen päälle ni joo se ois hienoa mut se ois vähän ku lähtis kotoo toiseen kotiin. Mökin idea on just se et siel ei oo nettii ainakaa eikä tv:tä! Meil on tv mut netti on kyl pahin. Ei sitä tv muutenkaa tuu tuijotettuu ku on kavereiden kaa. Se on niin käsittämätöntä et vaikka ei ois mitää tekemistä ja ois viikon siel landel ni aika menee ku siivillä ja sen jälkeen ku tulee takas on niin hyvä olo ku on rauhas saanu relaa! Mul on ihan hirvee määrä automusaa mitä voidaa sit kuunnella lauantaina autos ja fiilistellä :)




Viikonloppua odotellessa, tän biisin soidessa:





Emilia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti