tiistai 17. toukokuuta 2011

Nothing special

Viikonloppu ei mennyt ihan suunnitelmien mukaan. Perjantai joo mut lauantain mökille lähtö jäi vähäsen. En tiiä mikä siinä sit tuli mut ei oikeen saatu kavereita lähtemään kuitenkaa ja sit multaki meni fiilikset ja annoin olla. Voi olla et meen sit nyt tulevana viikonloppuna mökille mut jos en ni sit on varasuunnitelma olemassa onneks :D  Lauantaina olin sit Lauttasaares kattomas euroviisuja vaik ne ei oikeestaan mua ees hirveesti kiinnosta. Menin autol sinne ja oli sit ite kiva kattoo muita siellä ku ne vaa ryyppäs. Mut oikeestaan ei se mua haitannu, oli kiva vaan olla siel! Sitäpaitsi mul oli fantaa, sillä pärjäsin hyvin :D Sunnuntaina olin sit kaverin luona kattomas greyn anatomiaa ja syömäs pizzaa, not bad at all! Päätin jo sillon et en aio kattoo matsia koska olin aika varma et Suomi häviää. Ku tulin kotiin istuin sit kuitenki viimeset 3 minuuttia tv:n ääres ja sinä aikana tuli 3 maalia. Ehkä osasin hyvin ajottaa tän matsin kattomisen, parhaat palat :D Oli kyl ihan mahtavaa et suomi voitti, VIHDOIN!!! Ansaittu voitto!!




Oon täs tuskaillu ku mun pitäis..tai no ei pidä mut aion tehä mun siskon rippijuhliin sellasen suklaa juustokakun niin et saanko sen onnistumaan?! Juhlat on kyl vast kesäl mut kyl pitäis vähän treenatakin. Yleensä sen kakun on tehny yks tuttava joka osaa tehä sen täydellisesti mut ku oon ite yrittäny niin se on kyl täydellistä kaukana :D Ihan hyvää kyl mut pitäis saada sen verran vielä skarpattua et sen sais näyttääki ihan kivalle.. mut ehkä harjotus tekee mestarin! Kesäl on sit täydellinen kakku siellä juhlissa :) hope so..
Tykkään ylipäätänsäki leipoo ja laittaa ruokaa. Usein kavereiden kaa ollaan vaan testattu jotain reseptiä, vähän jännitystä et tuleeks meiän aikaansannoksesta syötävää! Oon saanu kans lahjaks keittokirjoja mikä on musta tosi kiva, tulee enemmän tehtyy niit ku on edes resepti. Joku kerta listaan tänne teille mun suosikkireseptejä!





Tein yhe lisäyksen tähä blogiin.. isonsin vähän kuvia koska mun siskon mielest pienemmät näyttää tyhmälle! Ehkä se oli oikeessa..


Emilia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti