perjantai 20. toukokuuta 2011

I gotta feeling that tonight's gonna be a good night!

Olin työhaastattelus aamul ja tyylikkäästi sitten myöhästyin sieltä, oujea! Olisin ollu ajoissa ellen ois ajanu bussilla sitä pysäkkiä ohi..no ei voi mitään. Se haastattelija kuitenki sano et alusta huolimatta haastattelu meni hyvin, huh huh! Toivotaan siis parasta! Kohta puoliin lähen mun kaverille drinkki partyihin :) Tehdään mojitoo, margaritaa ja cosmopolitania PLUS katotaan sinkkuelämää tietty, se kruunaa kaiken! Eli siis en lähteny nytkään mökille koska mun isovanhemmat meni sinne -.-  Voisinkohan joskus päästä käymään siellä? Eilen kans huomasin et KAIKKI blockfestin vip liput on loppuun varattu :(  Ei se oo sama asia ilman vippiääää yhyyy! No ehkä me kuitenki jostai ne liput saadaa, onhan niitä tavallisiakin.







Vaikka aamu ei ihan menny suunnitelmien mukaan (tarkotus oli olla siis ajoissa siellä haastattelussa) niin silti mul on sellanen fiilis et täst päiväst tulee hyvä!

Viikonloput kaikille

Emilia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti