Ihanaa et on viikonloppu! Aamulla sai nukkua pitkästä aikaan niin pitkään ku halus! Kohta puoliin oon sit lähössä kaverini S:n kanssa kaupungille shoppailemaan (tähän kuuluu siis muutama "kunhan ensin.." lause). Siitä sit suoraan meen S:lle ja illalla lähetään sit bailaamaan. Tää ei ehkä välttämättä oo kauheen hyvä yhdistelmä et ensin käy shoppailee tilin tyhjäks ja sit mun pitäis mennä niitten kamojen kanssa vielä baariin ja sieltä himaan..voisko joku kertoo miten tää onnistuu? :D No ehkä keksin jonku loistavan keinon miten saan kaikki tungettuu yhteen valtavaan kassiin..tai sit vaan ryysin niitten kamojen kaa julkisissa :D Joka tapauksessa ihana päästä vähän kaupungille hömppäilee!
Ostetaan stadista sitten ruokamatskut S:lle ja tehdään niillä ruokaa, tälläydytään ja juoruillaan. Meidän kaverin I:nki pitäis tulla S:lle joten saadaa kunnon tyttöjen ilta aikaseks! Pitkästä aikaa jotenki kiva kokonainen päivä tiedossa. Meinaan niinku sitä että ihan päivästä saakka on suunnitelmia eikä pelkästään illaks :) Ainut asia mikä tässä masentaa on se et JO ylihuomenna mun pitäis olla takas koulunpenkillä..plaaah! Joo mut ehkä tota ei kannatta miettii nyt ettei mee fiilikset kokonaa, tänää meinaa pidetään hauskaa ;)
Kuvat: weheartit
Tässä vielä muutama hyvä biisi just bilefiilistä varten :) Hyvää lauantaita kaikille!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti