Lauantainen shoppailu reissu meni hyvin, lompakko kärsi mukavasti mut eks se ollu vähän ideanaki ;)
Aikamoinen ennätys saatiin kaverini S:n kanssa ku tunnissa oltii käyty kaikki ne kaupat jossa haluttiin käydä :D Kauheen kassi määrän kanssa raahauduttiin S:lle päin ja just ennen rapun ovea kauppakassi hajos ja sit vähitellen poksahti pari muutaki kassia siitä..kiva ketjureaktio :D Onneks oltiin niin lähellä S:n kotia ni saatiin roudattua kaikki kamat semi hyvin sisään! Syötiin ruoaks sitten lohipastaa (S:n bravuuri!) ja ruoanlaiton ohessa sain sitten jalkaani pienen palovamman. Kuuma vesi kaatu aika reippaasti yli kattilan ja siitä sit samalla siivilää pitäen sain osan päälleni. Vahinkohan se tietenkin oli mut sillä hetkellä tuntu vaan et tää ei oo mun päivä, ei ainakaan hyvin alkanu :D
Vietettii iltaa sitten S:n luona ja pari meiän kaveria tuli sinne sitten myös. Myöhemmin jatkettiin baariin. Oli kyl tosi kiva ilta kokonaisuudessaan! Alun huono onni kääntyki sitten huippu illaks :)
Yllä olevat kuvat nappasin ku käytiin kaupassa ja oikeesti syy miks me ees ylipäätänsä otettiin ostoskärryt oli se ettei jaksettu enää kantaa kaikkii kamoi :D Ja niinku näkee kuvistakin niin hirveesti ei kyl ruoka ostoksia kärryyn mahtunu :D
Kaupungilta tarttui siis loppujen lopuksi mukaan 3 leffaa, takki, laukku, lompakko, villapaita ja poncho. Laittelen niistä sitten kuvia huomenissa :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti