perjantai 2. maaliskuuta 2012

Tattoo time

Nyt on taas ollu vähä hiljasta blogin puolella, sorry! Yritän vähän tsemppaa täst edes päin ettei tulis tällasii melkee 2 viiko taukoi :D Mutta siis asiaan..kävin tänää vihdoin varaamassa TATUOINTI AJAN!!! Oon ihan fiilareis ku tästä nyt on jo puhuttu siitä hmm..lokakuusta lähtien? :D Päätin nyt sit ensimmäisenä ottaa todennäkösesti sen kivuliaimman "vaihtoehdon" eli tohon jalkaan tekstin (kuva alapuolella). Se on sellanen jota oon miettiny toosi toosi pitkään ja tiedän et se sattuu mut kyl se kans on sen arvosta :)

Sain ajan vasta 27.3. eli tässä nyt hetki vielä odotellaan mut kyllä nää 3 viikkoa tästä nopeesti menee! Mun kaveri ottaa samalla yhden toisen tekstin käteen ni otettiin sit peräkkäiset ajat. On kiva ku siin on joku höpisemäs vieressä ni saa ajatuksii vähä muualle sitte! Enää pitäis miettiä fontti jolla haluan kyseisen tekstin ja oonki täs nyt selaillu dafontista mahdollisia vaihtoehtoja. Vaikee valita mut onneks täs on aikaa vielä et kerkeen rauhas valitsee just sellasen fontin joka miellyttää silmää :)
(aikamoinen ongelma yhestä fontista, mut toisaalt se on se tän tatuoinnin tärkein juttu :D )

Kuva: weheartit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti