Sain ajan vasta 27.3. eli tässä nyt hetki vielä odotellaan mut kyllä nää 3 viikkoa tästä nopeesti menee! Mun kaveri ottaa samalla yhden toisen tekstin käteen ni otettiin sit peräkkäiset ajat. On kiva ku siin on joku höpisemäs vieressä ni saa ajatuksii vähä muualle sitte! Enää pitäis miettiä fontti jolla haluan kyseisen tekstin ja oonki täs nyt selaillu dafontista mahdollisia vaihtoehtoja. Vaikee valita mut onneks täs on aikaa vielä et kerkeen rauhas valitsee just sellasen fontin joka miellyttää silmää :)
(aikamoinen ongelma yhestä fontista, mut toisaalt se on se tän tatuoinnin tärkein juttu :D )
![]() |
| Kuva: weheartit |

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti