Perjantaina oli lähtö siis kohti meidän mökkiä. Koko päivä oli yhtä hullun myllyä ja tuli kyllä juostua sadassa eri paikassa. Olin iha varma et olisin unohtanu puolet kamoista kotiin mut ainaki kaikki tärkeimmät (lompakko, puhelin jne) oli mukana! Nähtiin kavereiden kaa steissillä ja mentii siitä meiä autolle ja lähettii ajamaan kohti mökkiä. Pysähdyksen ja kauppa reissun jälkeen oltiin perillä vähän ennen 9. Tehtiin siinä sitten mahollisimman helppo ruoka: jauhelinhakastike ja pasta koska kaikilla oli jo siinä vaiheessa ihan kuoleman nälkä! Iltaa vietettiin juoden, syöden, pelaten eri pelejä ja kuunnellen musiikkia. Menin siinä sitten 2 jälkee nukkumaa, huomas että hullun mylly päivä oli vieny kaiken energian ( toisaalt joo ehkä ihan ymmärrettävää jos 2 yöllä väsyttää jo pikkasen :D ).
 |
| Lähtö valmiudessa. Mukana pelit isäntä vs emäntä, alias ja kimble. |
Lauantaina käytiin päivällä kaupassa ja laitettiin sitten taas niin helppoa ruokaa ku lohkoperunat ja nakit (oltiin laiskalla tuulella). Illalla lämmitettiin sauna ja katottiin leffa. Pelattiin myös uusinta erä aliasta ja jaksettiinki yllättäen "bilettää" vähän pidempään ku edellisenä päivänä. Nukkumaan pääsin tosiaan vasta 6 aikaan :D Jätkät oli kuulemma bilettäny aamu 11 saakka et eiköhän neki vetäny taas aika hyvät pohjat tälle valvomiselle :D Mä olin kuitenki kuskina koko vklp niin oli pakko saada ees vähän unta.
Tää päivä mökillä meniki aika lailla siivotessa. Mä en käsitä miten nää viikonloput menee aina näin nopeesti?! Vastahan mä suunnittelin innoissani tätä reissua mut nyt se onki jo ohi. Sovittiin kyllä et mennään keväämmällä uudestaan, nyt siellä oli vielä aika paljon lunta! Lähtiessä sitten kaverimme P joka asuu jyväskylässä lähti ensin pihasta peruuttamaan ja ku mä sain käännettyä auton ja ajettua sen "sisäänkäynnin" luo niin P:n auto oliki menny kuusi aitaa päin. Eipä oltu muistettu sanoo ettei sitä autoo saa käännettyä siinä kohti joten P tietenki oli yrittäny ja seuraukset oli sitten se et auto oli jumissa ja etu puskuri puoliks irti. Siinä sitten tunnin verran koitettii saada autoo liikkeelle. Ensin kaivettiin kaikki lumet auton alta ja renkaiden välistä pois, sitten yritettiin työntää autoa liikkeelle huonoin seurauksin. Aikamme siinä yritettiin ja lopulta saatiin auto sieltä pusikosta veke. Toi koko auto episodi olis kyllä pitäny saada videolle! Naurettiin jälkeen päin sitä kuinka hirvee haloo siinä oli päällä :D
Kotona olin 8 maissa ja ei voi muuta sanoo ku et oli ihan mahtava reissu! Meille kyl sattuu ja tapahtuu aina mut onneks ne yleensä aika huvittavia kokemuksia :D En malta odottaa seuraavaa mökki reissua :)
 |
| Aamupalaa |
 |
| Nää kamat olis kyl riitäny varmaa viikoks |
 |
| Vihdoin saatiin auto pois |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti