Eilen oli tosi kiva päivä! Käytiin kavereideni S:n ja I:n kanssa keilaamassa ja syömässä chicosissa. Sitten S:n poikaystävä soitti ja pyys meitä sen kaverille ja sittenhä me extemporee lähettiin sinne. Pelattiin aluks aliasta ennen ku muita ihmisiä tuli sinne ja sit vaan hengailtii ja kuunneltiin musaa, tosi rentoo! Mua rupes yhes vaihees kyl väsyttää niin paljon et meinasin nukahtaa siihe pöydän ääreen ja ku pääsin kotiin ni nukahdin melkein heti..kyl se koulu vie voimii :D
Tää päivä onki sit alotettu lähinnä sillä et oon pohtinu vähä ens viikonlopun mökkireissua! Oon kuunnellu biisejä läpi mitä vois laittaa 'matkalla mökille' listalle (suomeks siis mitä kuunnellaan autossa). Kaverit toivo et ei liian bilemusaa ja sellasia biisejä jota voi laulaa mukana... mun musamaun tuntien voi olla et paino pysyy aikalailla bilemusas mut yritän saada sinne muutaki, kyllähä mä nyt muitaki ku bilebiisejä kuuntelen :)
Yllä biisejä toiveiden mukaisesti. Tiedän aika hyvin jo ne bilebiisit ni nyt pitää kattoo sit vaan et tällasii tulee tasasesti bilemusan kaa :)
Oon ihan innoissani ens viikon mökkireissusta! Puhuttii tästä jo kuukaus sitten ja sillon tuntu et tulevaan viikonloppuun on ihan hirveen pitkä aika mut viikon päästähän se on jo edessä jeee! Musta on ihana lähtee mökille, siel on aina niin rento fiilis ja varsinki ku meil tulee olemaan ihan mahtava porukka matkassa mukana niin eihä siitä voi tulla muuta ku loistava reissu :) Kaikista parasta on se matka ku ollaan menossa sinne, se fiilis on jotain ihan huippua! :)
![]() |
| Kuvat: weheartit |


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti