lauantai 17. maaliskuuta 2012

Lauantai löpinää

Joo pahoittelut taas tästä pienestä tauosta.. oon ehkä maailman surkein bloggaaja! :D Kouluviikko on ollu vaihteeks niin hullu et yksinkertasesti aika on menny sit lähinnä kouluun. Mul on vielä 5 päivää koulua ennen ku alkaa harjottelu jonka takia ens viikkoki on varmaa semi crazy! Vähä pelottavaa ajatella et viikon päästä alkaa harjoittelu ja seuraavaks oon sit koulussa vasta lokakuussa (toinen harjottelu alkaa heti kesäloman jälkeen)! No mut nähää kuitenki sinä aikana varmaa luokkalaisten kaa ni ei tuu tällasta puolen vuoden breikkii :)

Eilen oli tosi kiva päivä! Käytiin kavereideni S:n ja I:n kanssa keilaamassa ja syömässä chicosissa. Sitten S:n poikaystävä soitti ja pyys meitä sen kaverille ja sittenhä me extemporee lähettiin sinne. Pelattiin aluks aliasta ennen ku muita ihmisiä tuli sinne ja sit vaan hengailtii ja kuunneltiin musaa, tosi rentoo! Mua rupes yhes vaihees kyl väsyttää niin paljon et meinasin nukahtaa siihe pöydän ääreen ja ku pääsin kotiin ni nukahdin melkein heti..kyl se koulu vie voimii :D

Tää päivä onki sit alotettu lähinnä sillä et oon pohtinu vähä ens viikonlopun mökkireissua! Oon kuunnellu biisejä läpi mitä vois laittaa 'matkalla mökille' listalle (suomeks siis mitä kuunnellaan autossa). Kaverit toivo et ei liian bilemusaa ja sellasia biisejä jota voi laulaa mukana... mun musamaun tuntien voi olla et paino pysyy aikalailla bilemusas mut yritän saada sinne muutaki, kyllähä mä nyt muitaki ku bilebiisejä kuuntelen :)

    

    

   

Yllä biisejä toiveiden mukaisesti. Tiedän aika hyvin jo ne bilebiisit ni nyt pitää kattoo sit vaan et tällasii tulee tasasesti bilemusan kaa :)

Oon ihan innoissani ens viikon mökkireissusta! Puhuttii tästä jo kuukaus sitten ja sillon tuntu et tulevaan viikonloppuun on ihan hirveen pitkä aika mut viikon päästähän se on jo edessä jeee! Musta on ihana lähtee mökille, siel on aina niin rento fiilis ja varsinki ku meil tulee olemaan ihan mahtava porukka matkassa mukana niin eihä siitä voi tulla muuta ku loistava reissu :) Kaikista parasta on se matka ku ollaan menossa sinne, se fiilis on jotain ihan huippua! :)


Kuvat: weheartit
Illemmalla mun kaveri tulee meille ja roudaa mut vissiin baariin..onneks kuulostan näin innostuneelta asiasta :D Täl hetkel haluisin vaan viettää illan himassa, kattoo tyylii leffan ja relaa. Niin moni viikonloppu on nyt menny niin etten oo kerenny oikee olee kotona mut ehkä tää fiilis nousee tästä, ainaki kaveri on iha ilmestymässä tänne seiskan aikaan :D  Hyvää lauantaita kaikille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti