Tänää aamusta kävin palauttaa auton porukoille ja tulin sitten takasin kotiin nukkumaan. Aamupäivästä menin sitten näöntarkastukseen ja ihan aiheellinen käyntihän se olikin! Lasit jäi myymälään ja parin viikon päästä saan ne sitten uusilla vahvemmilla linsseillä. Tuleeko ees vähän vanha olo ku 2 vuotta sitten lasit sain ja nyt on jo näkö huonontunu :D Kotimatkalla törmäsin sitten kämppikseeni, käytiin kaupassa ja tultiin kotiin. Lounaaks tein simppelin salaatin johon lisäsin halloum juustoa:)
Sitten tässä lupaamani esittely ostamistani tuotteista (lauantaiset ostokset). Takin ja laukun kävin jo palauttamassa, tuntu siltä et ne saattais jäädä vaan kaapin pohjalle ni samalla ku kävin itiksessä palautin ne. Mutta esittelyssä siis uusi lompakko, leffat ja poncho :)
 |
| Lompakko, Mango |
 |
| Poncho, Only |
 |
| Leffat mitkä ostin: it's complicated, häät mielessä ja veijarit |
Kohta puoliin lähen kaverini S:n luokse viettämään leffailtaa. Ihanaa kun on tiedossa pitkä viikonloppu, tiistaina vasta seuraavaks kouluun :) Hyvää viikonlopun alkua kaikille :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti