maanantai 30. huhtikuuta 2012

Vklp + vappu

Viikonloppu meni taas hujauksessa ohi ja siihen kuului kaverin ja kummitytön synttärit. Kaverini synttärit olivat naamiaiset ja viime tingassa tietenkin keksin että voisin olla inkkari sillä kämppikseltäni löyty intiaanin sulat ja kasvomaaleja. Oli kyllä tosi järkevä olo ku menin julkisilla paikan päälle, ei kyllä voinu ihmisten katseilta välttyä. Mut toisaalt vapun alla näkee kaikennäköstä ni ehkä tää ei ollu niin ihme :D

Lauantaina olin kummityttöni syntymäpäivillä talvipuutarhassa. Meillä oli ihan pienimuotoset juhlat piknikin muodossa. Alla muutamia kuvia lauantaisesta :)






Ketturepuista en muuten tykkää mut tää mini versio vei kyl mun sydämen :D



Tänään oon heränny jo viideltä ja tehny täysmittasen työpäivän. Vappufiilikset on vielä vähän kateissa mut eiköhän tää tästä kuhan pääsen kavereiden kaa hulinaan mukaan :) Stadiin päin olis tarkotus mennä (ylläri), kattoo muuttuuks suunnitelmat vielä!

HYVÄÄ VAPPUA KAIKILLE!!! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti