Lauantaina olin kummityttöni syntymäpäivillä talvipuutarhassa. Meillä oli ihan pienimuotoset juhlat piknikin muodossa. Alla muutamia kuvia lauantaisesta :)
| Ketturepuista en muuten tykkää mut tää mini versio vei kyl mun sydämen :D |
Tänään oon heränny jo viideltä ja tehny täysmittasen työpäivän. Vappufiilikset on vielä vähän kateissa mut eiköhän tää tästä kuhan pääsen kavereiden kaa hulinaan mukaan :) Stadiin päin olis tarkotus mennä (ylläri), kattoo muuttuuks suunnitelmat vielä!
HYVÄÄ VAPPUA KAIKILLE!!! :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti