perjantai 19. lokakuuta 2012

SPLIT 20.10.-26.10. !

Tänää oli vika työpäivä ja matka häämöttääki jo huomenna. Duunipaikka jäi haikein mut hyvin mielin ja palaan sit takasin sinne kun valmistun koulusta ens keväänä! Huomenna on vihdoin kroatian matkan aika ja matkalaukku häämöttää tyhjyyttään. Tiedossa onneks on jo mitä tavaroita aion ottaa mukaan mut se et ne sais vielä siirrettyä matkalaukkuun on ihan toinen juttu. Mul on pitkä päivä takana eikä yhtää inspais pakata eikä herätä taas kuudelta mut sit ku tiiän mikä mua odottaa ni hoidan kaikki asiat kuntoon vaik kolmelta yöllä! Kirjotus ei oikeen nyt pelaa mut palailen sit viimeistään splitistä :) Adioos!

Kuva: weheartit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti