Eilen sain mun kaverit tänne iltaa viettämään ja tänään olis tarkotus mennä sit stadiin päin. Semi rauhallisel meiningil pitäis koittaa mennä ettei tuu sit mitää kauheet jälkitautii joka mun tapaukses olis salee se kaameista kaamein. Täl hetkel en todellakaa aio ottaa mitää jälkitauteja ku viimenen duuniviikko on alkamassa. Jotenki samaan aikaan oon tosi onnellinen et duunit loppuu mut sit toisaalt hirveen haikeeta ku oon ollu tuol samas mestas nyt sen 7 kuukautta. Ku alotin tuolla työt niin laskin tyyliin vaan päivii et millon tää loppuu et saan nukkuu aamusin pidempään ku viiteen mut nyt en haluis millään lähtee tuolta. Tää duunipaikka on kuitenki ollu tosi pitkään sitä arkipäivää mulle ja on tosi outoo et perjantaina kävelen viimestä kertaa niistä ovista sisään.
Kouluun on ihan jees mennä takas, lähinnä venaan eniten sitä et nään luokkalaiset. Siihenki rytmiin menee varmaa taas hetki tottuu ja siihen et oon taas koulussa, en töissä. Mut puol vuotta on enää jäljellä ja sit valmistun, hulluu miten nopeesti aika menee! Koulun jälkeen on semi selkeet suunnitelmat: teen töitä. Muutamaan vuoteen en varmaan jaksa opiskella ku lukion jälkeen on tullu se 3 vuotta opiskeltuu putkeen ni tartten nyt pienen hengähdystauon opiskelusta. Haluun viel kyl opiskella syvemmin tätä alaa mihin nyt valmistun mut en ihan heti.
Tän viimesen duuniviikon jälkeen mul on 2 viikkoo lomaa ennen ku koulu alkaa. Nyt ku oon saikkuillu sen verran urakalla ni en kyllä tarttis mitää lomaa ennen koulun alkua mut ehkä ihan hyvä et saa sen parin viikon hengähdystauon ku kesälomaakaan ei oo ollu...ja on se ehk ihan kivaki olla terve ni jaksaa paremmin tehä kaikkee. Mun suunnitelmat lomalle on sellaset et ekalla viikolla lähen turkuun moikkaa pariks päiväks yhtä kaveria ja muuten aion mennä päivä kerrallaan. Toisen viikon oonki sitten kroatiassa...jeaaaaaaaa siihenki on enää 2 VIIKKOOO!!!
![]() |
| Kuvat: weheartit |
Toinen asia mitä oon tässä pohtinu jo jonki aikaa (luokitellaan kans semi isoks jutuks) on se et haluisin muuttaa yksin asumaan. Oon nyt melkein vuoden asunu kämppiksen kanssa josta viimeset 3-4 kuukautta oon asunu käytännössä yksin. Kämppis on sen verran paljon poikaystävänsä luona et ei sitä tääl juurikaan näy ja toinen kämppis muuttaa nyt kuun lopussa pois. Asun siis neliössä tällä hetkellä yksin. Monillehan tää olis unelmatilanne ja kylhän tää onki ihan jees mut tää on kuitenki myös muiden ihmisten koti. Sisustuksessa ja kaikissa muissa asioissa on päättämässä kaks ihmistä mun lisäks vaikka ne ei ookaa koskaa paikalla. Mä haluaisin ikioman kodin jonka voisin sisustaa just niinku haluan ja haluisin hoitaa kaikki muutki (esim. siivous, kokkaus, laskut) asiat ihan itekseni ilman kummempaa neuvotteluu. Palaan tähänki asiaan myöhemmin, nää oli tällaset tiivistelmät asioista mitä nyt oon täl viikol pohtinu entistä syvemmin :)
Tällaset viikko kuulumiset tällä kertaa. Mä meen nyt kokkailee lohta ja perunoita (namnam!), oon nin pitkään himoinnu just tota ruokaa ja vihdoin sain kaupasta hommattua ainekset. Ihanaa viikonloppua kaikille! :)


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti