Mun synttäreistä on vierähtäny jo se kaks viikkoo mut en oo viel kerinny esittelee teille mun ihan lemppari lahjaa (osa syynä on kans ehkä se et sain sen vasta viikonloppuna)! Kyseinen lahja löytyy myös lahjatoivelistalta ( ei just se kyseinen merkki) jonka esittelin teille pari viikkoa sitten.
Sain siis vihdoin näyttävän kellon!!! Mun aikasempi kello oli michael korsin ja sain sen rippilahjaks. Koska se on tosiaan jo sen kuutisen vuotta vanha ni oli ehkä jo aikakin saada uus. Malliltaan entinen kello on paljon kapeempi ja se menee oikeastaan rannekorusta. Tykkään siit edelleen paljon mut halusin tilalle vähän isompaa ja blingimpää ;) Täs uudes kellos on just ne jutut mitä kaipasin!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti