sunnuntai 7. lokakuuta 2012

Uutta vaatekaapissa!

Multa on jääny esittelemättä jo pitkältä ajalta uusia ostoksia. Nyt koitan taas saada itteeni niskasta kiinni ja esitellä useemmin uusia asusteita! Tällä kertaa esitelyssä on laukku, kahet kengät, huivi ja korvikset. Tää kyseinen reissu jolta nää tarttu messiin oli tosi nopee visiitti itiksessä: lähin hakemaan sukkia..sukat jäi itikseen ja muutama muu juttu tuliki sit tilalla mukana.

Hapsu laukku. Tää kuuluu tähän kategoriaan joka ei oo yhtään mun tyyppinen laukku mut sit kuitenki täs on jotain tosi mageeta. Ku ostin tän aattelin et tää käy hyvin baarilaukuks ja kesäl iha sit muuten vaan sekä kroatian matkalle tää on aika kiva :)

Koska en saanu aitoja valkosia tän mallisia uggeja niin ostin feikit. Ei harmita niin paljon jos nää menee pilalle ku et aidot menis.

Finally löyty hilebileavokkaat :D

RAKASTAN TÄTÄ HUIVIA!!!

Kultasten korujen keräys alkoi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti