Tänään kaverillani I:llä on tuparit uudessa kodissaan. Laukku ja kengät on jo päätetty ja niitten kaa piti sit miettiä et minkälaiset korut. Haluun ehdottomasti laittaa uuden kelloni joten sen rinnalle kaipaan hopeisia koruja. Kun käytän koruja haluun et ne sopii toisiinsa. En osaa niitä käyttäessä oikein yhdistellä hirveesti vaan pyrin laittamaan samantyyppisia esim. jos mul on kultaset korvikset niin haluun sen rinnalle kultasen kaulakorun ja rannekorui. Sama systeemi pätee nyt tähä hopee juttuun. Tää kuulostaa ehk vähän hassulle mut käytän hirveen vähän arkisin tai muuten koruja niin haluun sit vetää varman päälle. Jos käyttäisin enemmän koruja niin ehkä uskaltaisin yhdistelläki vähä enemmän.
Kaivoin siis laatikon syövereistä hopeisia koruja ja kokosin niistä parhaimmat vaihtoehdot lipastoni päälle. Korvisten osalta valinta oli helppo mutta sitten muiden korujen suhteen on vähän pohtimista (fifti fiti tilanteita).
 |
| Sormi eksyny vähän yläkulmaan... |
En oo oikeestaan ihan varma mun asustakaa mut toisaalt hopee sopii minkä kanssa vaan.. Mut nyt lähen valmistautuu ennen ku tulee taas kiire. Hyvää lauantaita kaikille :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti