Mä oon sellanen ihminen et yleensä sanon asiat suoraan mut jotenki näis asunnois ollessa oon aika monta kertaa vaan jättäny sanomat asioita ja hoitanu hommat ite. Meil kaikil kolmel on kuitenki erilaiset tyylit elää ja toiset ei niinkää välitä siitä onko koti siisti vai ei. Nyt yksin ollessa oon koittanu pitää kodin yleissiistinä ja se on ollu mukavaa vaihtelua huomata et jos kavereitaki tulee kylää ni ei tartte raivata koko kämppää vaan pieni siistiminen riittää. Haluun et kaikki tääl tuntee olonsa kotosaks eikä kellekää tuu sellasta oloa et ois palanu takas vanhempien luokse koska se ei oo omilla asumisen tarkotus. Ja mä toivon kans et se toimii vastavuorosesti muhunkin.
![]() |
| Kuva: ikea.fi |
Mä en tosiaan tiedä miten saan ängettyä kaikki omat tavarat johoki pikku yksiöön..pitää sit soveltaa ja urakal :D Sohvan ja sängyn mahduttaminen samaan tilaan voi tuottaa pikkasen ongelmia mut toivotaan et löytyis joku iso yksiö! Ensimmäisen hankintalistal mul on sit sellaset tavarat jotka multa puuttuu eli tv ja sohvapöytä. Lisäks haluisin harmaan nukkamaton olohuoneeseen ja pentikin lampun/lamput. Muuten mul on kyl aika hyvin kaikki muut tavarat. Eniten kyl odotan sitä et saan ton new york taulun esille, se näyttää varmaa aika mageelle yksiös :)
![]() |
| Kuvat: ikea.fi |
Nyt tän kuun lopussa tää toinen kämppis muuttaa pois ja sen tilalle muuttaa tietenki toinen tyyppi. Mun mielest on outoo et ku tää on kuitenki ollu meiän kolmen koti ja me ollaa tehty täst oman näkönen ja meilt on yhes kerääntyny täält muistoi ni ku yks lähtee ni ei tää oo enää se sama koti. On seki kuitenki iso muutos et tulee kokonaan uus ihminen valmiisen kotiin. Ajattelin aina et asutaa täs kolmisteen vuos ja sit lähetään kukin omiin suuntiimme mut ei se ihan niin menny kuitenkaa. Harvoin ne suunnitelmat pitää loppuun saakka :)
Tässä tuli esille nyt se syy miks musta tuntuu et on mun aika lähtee nyt omilleni :) Toivottavasti selitys on tarpeeks selkee, sitä on välil vähä vaikee pukee ajatuksii sanoiks. Haluun lisätä vielä sen et oon mä kyl nauttinu asuu tääl ihan hirveesti, just näitten ihmisten kanssa :) Oon tutustunu näihin kahteen ihmiseen entistä paremmin ja tiedän et meist ei ois tullu näin läheisii ilman et oltais asuttu saman katon alla. En todellakaa kadu sitä et oon asunu kavereitten kaa ja tekisin ehdottomasti tän uudelleenki! Mun toinen kämppis sano aika osuvasti joskus, tosin pienessä tuiterissa mut kuitenki et "Me kolme ollaan vähän niinku pikku perhe. Me ollaan nähty toistemme heikkoudet ja vahvuudet, ollaan yhessä jaettu ilot ja surut ja me ollaa aina oltu toistemme tukena. "



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti