Olin eilen forumissa gina tricotin 5 vuotis juhlissa. Mentiin jo puol tuntii aikasemmin jonoon ja voi kyllä sanoa että jos oltais tultu 5 min myöhemmi siin olis ollu 50 meit ennen. Sisälle päästyä otettiin siiderit käteen (vaihtoehtona myös novelle friss) ja ruvettiin kattomaan vaatteita läpi ennen ku ne sata meiän takana ehtis sisää. Kaikki normaalihintaset tuotteet oli -30 % ja siitähän vasta tää shoppailufriikki sekos totaalisesti. Kahmin sieltä messiin sellasia vaatteita mitä ei ollu aiemmin raaskinu ostaa ja ihan mukava pinkka niitä taas tarttu käteen.
Yläkerrassa oli juomatarjoilu, valokuvaus ja meikkauspiste. Alakerrasta löyty tarjoilut ja esiintymislava jolle nousi myöhemmin Anna Abreu.
Me ei jääty kattomaan Anna Abreuta koska ekaks varmaanki ettei kukaa olla mitää suuria faneja ja tokaks koska siit shoppailust ja hirveest ihmismassast väsähti iha totaalisesti.
Mun mielest nää juhlat oli todellaki käymisen arvoset! Viimeks olin siel spirit storen tapahtumas ja se oli iso pettymys. Tää ginatricotin tapahtuma ylitti kaikki odotukset + sain törkeen halvalla vaatteita ;)
Saatiin myös mukaan kassi josta löyty sisältä vaikka mitä: kangaskassi, sateenvarjo, 2 random kassia (esim. kauppakassiks), kynsilakka, juomapullo, costume lehti ja iltalaukku.
Kaikki noist lahjatavaroista on hyödyllisiä ja varsinki toi iltalaukku oli positiivinen yllätys. Yleensä tällasist tapahtumas saa jonku ihan friikin näkösen laukun tai jotku muoviset aurinkolasit jotka hajoo heti käsiin mut nyt löyty oikeesti laukku jota pystyy jatkossaki käyttämään. Värimaailma muissa tuotteissa (sateenvarjo, kassit) on ehkä vähä liia kirkasta mun makuun mut ehkä mun maailma ei siihe romahda jos mul on pinkki kauppakassi :D Mun lopullinen shoppailusaldo oli sit jakku, tunika, mekko, villapaita, legginsit ja toppi..ei paha eihä?! :D
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti