Kävin mun toisen kämppiksen K:n kanssa huonekalukaupoilla ja sieltä tarttu mukaan kaikenlaista. K:n kanssa meillä on tosi samanlainen maku sisustuksen suhteen mikä on hirvee helpotus. Ostettiin kaikennäköstä kamaa mut koska muutoksen kohteena oli olkkari niin sinne hommattiin "rahi" jonka saa levitettyy myös patjaks sekä mustien tyynyjen päälle valkoset päälliset. Kuulostaa ehk aika vähältä mut ilme muuttu samantien. Eilen illalla sit sain tarpeekseni ja sanoin K:lle et nyt vaihtu järjestys. Käännettiin käytännössä huone vaan toistepäin ja heti ku näin lopputuloksen mietin et miks helvetissä ei olla aiemmin tehty näin :D Täst olkkarist tuli paljon avarampi, valosampi ja kutsuvampi, nyt tänne on kiva kutsuu kavereitaki käymään!
Väsäsin paintil tosi hienot kuvat alkuperäsestä olkkarin järjestyksestä ja nykysestä. Meillä on tosi paljon tummia huonekaluja mut valkosella matolla, verhoilla ja tyynyillä sekä beigellä rahilla se tummuus tasottuu. Noi vihreet pallot nois kuvissa on sit kasveja :D
Huomenna suuntaan kaverini S:n kanssa ikeaan ja haen muutamia juttuja joilla viimeistellään meiän olkkari. Seinät on tällä hetkellä aika autiot niin haen pari taulua ja niiden lisäks jalkalampun + muuta roinaa mitä sielt nyt tarttuu mukaan :D Oon niin innoissani siitä et vihdoin olohuone tuntuu mielusalta, se on kuitenki sellanen paikka jossa viettää paljon aikaa! Tuskin maltan odottaa miltä toi olkkari näyttää sit taulujen ja sen jalkalampun kera! Laitan ihan "oikeilla" kuvilla sit erillisen postauksen ku olkkari on ready :)


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti