maanantai 12. marraskuuta 2012

Ikea ja joulufiilis

Kävin tosiaan perjantaina kaverini S:n kanssa ikeassa hakemassa muutamia uusia juttuja olkkariin. Mukaan lähti jalkalamppu (josta jo puhuinki), pikku vessaan hylly, 2 taulua kehyksineen, irtopohjavuoka ja muuta pikku tavaraa. S ostiki vähä enemmän tavaraa uuteen kämppäänsä mut hyvin saatiin kahestaan roudattua vaik usko meinaski jossain vaiheessa loppua kesken :D Kaikenlisäks jouduttiin lähtemään vielä takasin ku huomattiin S:n kotona että otettiin ruokapöytään väärä runko, huh huh mitä ravaamista! S jäi tavaroitaan kokoamaan ja mä lähdin kotiin päin ihan rätti väsyneenä, kumma miten yks ikean reissu vieki niin paljon voimia :D

Ikeaan oli tullu jouluosasto ja siel oli tosi kivan näkösiä juttuja, tuli ihan joulufiilis :) Tän joulun vietänki sitten vähän eri tavalla. Porukat lähtee pariks viikoks thaimaan lämpöön joten jään tänne yksin, nyyh! Ei vaa ihan kiva viettää vähän eri tyyppinen joulu. Ajattelin mennä puurolle sukulaisille ja loppu päivän vietän sit kotona kämppisten kanssa. Joulufiilistä saa kuitenki niin hyvin luotua koristeilla, kuusilla, lahjoilla, ruoalla yms et uskon et tulee ihan yhtä kiva joulu ku aiemminki :) Kaikenlisäks mul on 2 vko auto omas käytös (BILEEET!)... benziini pitäis sit vaa ite maksaa et voi tulla kalliit pari viikkoo mut ei se mitää :D

Aivan ihana huone!






Olohuone projekti edistyy hyvällä mallilla ja tänää saatiin vihdoin kattolamppu olkkariin ja keittiöön(eihä siihe menny ku se 5kk)..kui onnelliseks ihminen voi tulla pelkästä valosta?! :D Mun faija tulee sitten laittamaan taulut seinälle tällä viikolla ja sit olkkari on täysin valmis jeaa!! :D Perjantaina muutama kaveri tulee meille iltaa viettämään ja kattomaan meiän "upouutta" olohuonetta, kiwaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti