Miten sitä taas pääty shoppailemaan? Mun piti mennä kaverini I:n kanssa vaan leffaan ja syömään mut sit jotenki taas sitä pääty muutaman kauppakassin kanssa kotiin :D Sitä koittaa aina löytää jonku hyvän perustelun ostamilleen tuotteille mut tällä kertaa tuli kyl hommattua sellasia juttuja mitä on jo pitkään pitäny ostaa: 2 farkut ja sukkia. Niiden lisäks tietty tuli ostettuu niitä "vähemmän tärkeempiä" juttuja: iphoneen kuori ja suojakalvo (tärkee!), kaulakoru, kynsilakka, meikkei, meikkipussi, pipo, tonttulakki (kaverin pikkujouluihin), keittiöpyyhe ja kylppäriin parit käsipyyhkeet....ainii ja glitter neule. Onhan tos jo aika hyvin tavaraaaa.... :D
Käytiin syömässä chicosissa ja vedettii molemmat hamppari meiningillä (ylläri). Oli kyllä niin täyttävä safka ettei tarttenu mitää leffaevästä ostaa. Oli itseasias ihan kiva olla vaihtelun vuoks leffas niin ettei syöny mitään. Aina melkeen roudaa sinne popparii tai karkkipussin mut tänää tuli todettuu et kyl sen leffan ajan pärjää ilman eväitäkin :) Käytiin siis kattomassa step up. Oli ihan hyvä, ehkä vähän väkisin tehty mut oli siin muutamii mageit tanssikohtauksii ja tykkään muutenki tanssileffoist, varsinki mis on hiphoppii/streettii tms. Ku käy kattoo tanssileffoi tulee aina semmonen epätoivo ku haluis iteki osata tanssii niin hyvin. Oon harrastanu tanssii nuorempana ja viimesimpänä ennen ku lopetin streettii. Kyl sitä aina välil miettii et jos oiski jatkanu ni mustaki ois voinu tulla perhanan hyvä tanssija mut kaipa se futis meni edelle ja oon ihan tyytyväinen siiheki et voi aina ihailla kuinka hyvii toiset on tanssii :) Mut nyt pakko mennä nukkumaan et jaksaa koulus huomen. Alla viel pari chicos kuvaa, öitä! :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti