perjantai 16. marraskuuta 2012

Ihana aamu

Pitkästä aikaa aamulla herätessä oli hyvä fiilis, semmonen et on intoa täynnä ja haluu tehää kaikkee sellasta mitä ei oo pitkään aikaan tehny! Nukuin viime yön tosi huonosti jonka takia en päässy kouluun asti mut jostain ihmeen syystä fiilis oli sängystä noustessa hyvä.

Ajattelin tänää leipoa (en oo pitkään aikaan leiponu) ja laittaa jotain ei niin simppeliä ruokaa. Kaivoin kokkauskirjojen alta mun keräämiä pirkkalehtiä ja rupesin selaamaan josko sieltä löytyis kivoja reseptejä. Oon keränny vissiin helmiikuusta asti noita pirkkalehtiä enkä oo hirveesti niitä selaillu jälkeenpäin mut otan sen silti joka kuukaus koska siel on aina jotain mitä haluu kokeilla. Nyt pitäis vaan osata päättää mitä tekee,laatia kauppalista ja mennä kauppaan. Ajattelin vielä et kävelisin parin kilsan päässä olevalle kaupalle, nyt ku tätä energiaa löytyy :)



Mulle tulee huomenna kavereita kattomaan meidän uudistunutta olkkaria ja sen takia juhlat onki nimetty uus olohuone bileiks :D Kaverit vähä nauro tolle juhlien nimelle ku pistin viestiä ja kaikki ei ihan hiffannu ideaa mut hey, tottakai kaikkee mahollista pitää juhlia ;D Tarkotus on viettää rento ilta: juoda, syödä, pelaa lautapelejä tms. Jotain pikkunaposteltavaa ajoin huomiseks keksiä, ehkä noista pirkkalehdistä löytyis jotain simppeliä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti