sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

Busy busy busy

Viime viikko oli ihan crazy! Olin maanantaina vikaa päivää koulussa ja kävin sitten työhaastattelussakin saman päivän aikana. Hyvä uutinen on se että sain työharjottelu paikan ja sen lisäks vielä kestätöitä :) I'm sooo happyy!! Stressasin etten salee saa mitään työharjottelu paikkaa ja et joudun jäämään kouluun pidemmäks aikaa jnejne mut kaikki järjestyki lopulta, ihanaa!

Mun työpäivät on 7-15 ja toi eka numero varmaa pistääki silmään koska mäki ajattelin etten tulis jaksamaan sitä. Mulla kestää matkassa sellanen tunti ja herään siis joka arkipäivä viideltä. Mähän en siis ollenkaa oo aamu ihmisiä mut jotenki silti oon ollu yllättävän pirteenä aina lähdössä töihin. Must tuntuu kans et se on aika paljon mun omasta rytmistä kiinni, enköhän vähitellen totu siihen et koska pitää herää aikasin ni sit pitää kans mennä aikasin nukkumaan! Tässä siis selitys miks en oo kerenny tänne päivittelemään, yritän tsemppaa vähän!


Kuvat: weheartit

Viikonlopun olin mun kaverilla suomeks siis asuin siellä koko viikonlopun. Perjantaina käytiin motelletissa ja lauantaina oli tarkotus mennä jonneki päin keskustaa mut suunnitelmat sit vähän muuttuki. Menttin stadiin ja kaverini S soitti sen poikaystävälle ja selvis et ollaan tultu vähän turhaan sinne ku ei ne ollu liikkumassa mihinkää. No sit tehtiin päätös et otetaan mäkkisafkat mukaan ja mennää taksilla takas niille :D Katottiin S:llä vielä frendejä ja mentiin sitten nukkumaan. Mua jotenki huvittaa et miten voi laiskuus olla noin huipussaan mut toisaalt toi on niin meiän tapasta enkä osaa muuta ku ottaa nää huumorilla (niinku kyl kuuluuki) :D Mut kaikesta huolimatta mul oli tosi kiva viikonloppu ja ens viikonloppuna olis tiedossa sitten pitkästä aikaa kotibileet :) Jaksaa paremmin töissäki ku on jotain mitä odottaa ja varsinki ku on tiedossa pitkä viikonloppu, ihanaa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti