| Korissa myös S:n pinkit ballerinat |
Loppujen lopuks löydettiin kuitenki synttärisankarilleki lahja. Ostettiin nomination pala, skumppa pullo, kakun pala (joka oli siis oikeesti pyyhe mutta vaan kakun muodossa, hyvin taas selitetty :D ) ja väsättiin oikein hieno kortti. Heitettiin myös sisälle mentäessä hileitä joissa oli siis luku 20. Oltiin kyl aika luovia :D
| Kortin tekoa |
| Leikeltiin lehdistä korttiin tekstejä yms. , taustalla näkyy myös 20 hileet |
Jotenki oon taas onnistunu kuvaamaan synttäreillä pelkkiä tarjoiluja :D Ei sitä tuu muistettuu kameraa yleensä muuten ku alussa mut ainaki muistan joskus 10 vuoden päästä mitä tarjoiltiin missäki juhlissa :D
Viikonloppu meni taas tosi nopeesti ja tuli kyl oltua monessa paikassa! Onneks mulla on koko ens viikko lomaa ni voi relaa ihan kunnolla :) Ens viikon lauantaina pidän sitten mä vuorostani kavereille bileet/illanistujaiset. Ajatuksena oli siis ihan vaan kutsua kavereita ja pitää rento ilta ja jos myöhemmin tuntuu siltä et halutaan jatkaa muualle niin sitten jatketaan :D On hyvä nyt kun saan relaa tän viikon ni on kiva sitten pitää lauantaina kavereille bileet :) Lauantaita odotellessa siis ;)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti