maanantai 20. helmikuuta 2012

Shoppailua ja synttärit

Olin lauantaina kaverini I:n synttäreillä ja käytiin sitten perjantaina kaverini S:n kanssa ostamassa I:lle lahja. Jostain syystä eksyttiin vähän shoppailemaan siinä ohessa ja mukaan tarttuki sitten 2 tennarit (tonne säähän iha loistava valinta!), käsikoruja, pinnejä ja kaulakoru. Ostin myös gina tricotista ruutupaidan jonka aion varmaan kuitenki palauttaa. Shoppailu saldo ei ollu pahin mahollinen mut huvittavinta ehkä tilanteessa oli se että lähdettiin ostamaan kaverille lahjaa ja päädyttiinki shoppailee itelle tavaroita :D

Korissa myös S:n pinkit ballerinat


Loppujen lopuks löydettiin kuitenki synttärisankarilleki lahja. Ostettiin nomination pala, skumppa pullo, kakun pala (joka oli siis oikeesti pyyhe mutta vaan kakun muodossa, hyvin taas selitetty :D ) ja väsättiin oikein hieno kortti. Heitettiin myös sisälle mentäessä hileitä joissa oli siis luku 20. Oltiin kyl aika luovia :D

Kortin tekoa

Leikeltiin lehdistä korttiin tekstejä yms. , taustalla näkyy myös 20 hileet




Jotenki oon taas onnistunu kuvaamaan synttäreillä pelkkiä tarjoiluja :D Ei sitä tuu muistettuu kameraa yleensä muuten ku alussa mut ainaki muistan joskus 10 vuoden päästä mitä tarjoiltiin missäki juhlissa :D

Viikonloppu meni taas tosi nopeesti ja tuli kyl oltua monessa paikassa! Onneks mulla on koko ens viikko lomaa ni voi relaa ihan kunnolla :) Ens viikon lauantaina pidän sitten mä vuorostani kavereille bileet/illanistujaiset. Ajatuksena oli siis ihan vaan kutsua kavereita ja pitää rento ilta ja jos myöhemmin tuntuu siltä et halutaan jatkaa muualle niin sitten jatketaan :D On hyvä nyt kun saan relaa tän viikon ni on kiva sitten pitää lauantaina kavereille bileet :) Lauantaita odotellessa siis ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti