sunnuntai 30. syyskuuta 2012

Takki haaveilua

Tän talven/syksyn takkihankintoihin on kuulunu villakangastakki. Mulla on ihan hirveesti entuudestaan takkeja mut mun villakangastakki on hävinny jonneki (muutossa tms.) ja löysin vihdoin mieluisan villakangastakin. Katoin tätä jo joskus kuukaus sitten ku tää tuli hennesille mut ajattelin ettei vielä tartte ostaa mut sit tuliki yllättäen kylmät ilmat joten villakangastakin hankinnasta tuliki entistä ajankohtasempi. Katoin sitten netistä kyseistä takkia mut beige väri oli loppuunmyyty. Vaihtoehto väreinä oli punanen ja musta mut ne ei houkuttanu yhtä paljon ku beige väri.

Oon nyt sit koko viikonlopun kärkkyny hennesin sivuilla ja toivonu et sinne ilmestyis lisää kyseistä takkia. Tänää sit koin positiivisen yllätyksen ku huomasin et sivuille oli tullu hajanaisia kokoja joista löytyi just mulle sopiva. Klikkasin samantien takin ostoskoriin ja nyt vaan odottelen et tää paketti saapuu postiin :) Alla vielä kuva kyseistä takista.

 
Kuvat:  hm.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti